Gå til innhold

Forslag til jentenavn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt fra før som heter Leander. Nå har jeg ei lita snuppe i magen, og vrir hjernen rundt for å finne noe som passer til broren sitt navn...:)

Har tenkt litt på Linnea el Mathea, men det finnes jo så mange fine navn ..

Forslag mottas med takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Linnea e kjempefint, også passer det godt til Leander :)

Linnea er et av navnene på min liste også.

Skrevet

Jeg synes det er kjempeskjønt med søsken som har samme forbokstav! Så jeg syntes Linnea var fint :)

Skrevet

Åh, Linnea og Leander passet jo kjempefint sammen :)

Og så er det et utrolig fint navn, hadde det på min egen liste ;)

Skrevet

Kjempe flott jente navn du hadde på lista di. Jeg tenker litt sånn at hvis du skal få barn nr tre og disse to første begynner på samme bokstav, kan det bli litt vanskelig.. Mange navn som passer med Leander da syntes jeg: Amalie, Sandra, Emilie, Sara, Tuva, Nora, Astrid, Emma er noen av forslagene mine.. Venter jente selv, og klarer ikke å bestemme meg i det hele tatt..

Skrevet

Ja, det er så utrolig mange fine jentenavn, men problemet er at mange av de er "opptatt" også... Jeg synes f.eks at Felicia er et veldig fint navn, men det er allerede brukt av noen vi kjenner.... Hmmm, at det skal være så vanskelig... Men har god tid på oss da heldigvis:)

Spørs vel om det blir en nr tre, men man skal aldri si aldri...

Skrevet

Lille tulla vår skal hete Linnéa, så jeg elsker det navnet. Og på guttenavnlisten hadde vi Leander, så jeg liker det godt også, men jeg tenkte mer at det ene utelukket det andre fordi jeg syns det lyder for likt på en måte...det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg hadde nok valgt Mathea, som også er nydelig, om jeg hadde en Leander fra før...

Et forslag er Othilie, som jeg gjerne ville ha, men som samboer ikke liker..men jeg syns det vakkert.. :)

Lykke til!

Skrevet

synes Eline og Leander er en fin kombinasjon jeg....:)

Skrevet

Jeg syntes kanskje Leander og Linnea er litt tungvint å si i sammen, hva med Leander og Leah? :)

Skrevet

Personlig så liker jeg Mathea best, men trenger noen forslag fordi sambo ikke er helt enig..Men klarer nok å overtale han... hehe..

Kjenner flere som heter LInn også, så det blir jo mye likheter...

Men har noen flere navn på lista også, noen spesielle og noen helt vanlige....

Takk for meninger og innspill:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...