Petrine C",) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Vært hos legen i dag, har termin nå førstkommende mandag. Har gått til alle kontroller hos JM, men hun er syk, derfor lege. Hadde 3+ på laukosytter (Hvordan det nå enn skrives C";) ) Legen satte urinen på dyrkning, men kom ikke til å få svar på den før termin, så ville sette meg på antibiotika. Skulle ringe føden for å høre hva han skulle gjøre først. Skal tilbake med ny urin i morgen om jeg ikke hører noe fra han i dag. Han mente jeg hadde UVI, men jeg kjenner ingen slike ubehag... Vet dere hva dette betyr? En ting til, min JM har sagt i flere uker at hodet er godt festet... Noe det ikke er i følge legen i dag. (Har hørt flere tilfeller der JM har gjort feil på det området...) Hva gjør jeg da om vannet evt går? Legger meg ned og ringer føden? Hodet var lagt seg et stykke ned, men han kunne fint bevege det...
Mammaen til Turid Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 på den siste kontrollen hos jordmor før fødselen fikk jeg beskjed om at hodet ikke var festet, da vannet gikk to uker senere ringte jeg til føden. de spurte om hodet var festet, og jeg sa det aner jeg ikke, men det var ikke festet på sist kontroll. dette var tre uker før termin. jeg fikk beksjed om å gå minst mulig, men var ikke noe problem å sette meg ut i bilen, og å gå fra sykehusinngangen og opp på føden, fikk jeg besked om. så når jeg var kommet på sykehuset så var hodet godt festet.
Sjokoladekaka Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Ein kan ha UVI utan å kjenne så mykje. Så det kan nok vere det uansett:) Hos meg sa JM at ungen sitt hovud ikkje var festa, men legen sa det var det. Så det er vel alt etter kven som kjenner etter. Går vatnet, så berre ringer du føden. Meiner dei har gått vekk frå det at ein må legge seg ned. Det seier i alle fall ambulansepersonell, og det er den praksisen dei brukar.
Petrine C",) Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 OK!! Flottings, greit å få litt svar.. Legen skjønte ikke helt spm mitt når jeg spurte om hva jeg gjør om vannet går (Tysker) snakket bare videre om overtidskontroll etc... C",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå