Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden EL for en uke siden hatt murringer nederst i magen, litt ut mot sidene og litt i ryggen. Føles nesten slik som da man venter mensen.. Tenkte i starten at det sikkert var EL jeg kjente, men det varer jo ikke en uke?

Hmm.. lurer fælt nå hva dette kan være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i ryggen og magen siden 3 dager etter el. I dag testet jeg positivt (4+1). Tvi tvi. Kanskje det er noe som prøver å feste seg ;-)

Skrevet

Oioioi!! Det gir meg litt håp!! Akkurat sånn har jeg følt siden fredagen!! Tror jeg hadde EL sist onsdag... Murringene kommer og går litt... Og noen ganger lurer jeg på om det bare er luft... Tør nemlig ikke håpe for mye, men samtidig så drømmer jeg om en liten spire hele tiden... Testing om 5-6 dager...

Skrevet

Jeg hadde el i starten av juni (1-3 eller noe sånt) å har forferdelig vondt i korsryggen til tider og er veldig trøtt.. forsåvidt gått omtrent en uke over IKM også. Blødde littegrann 9 juni (ble borte etter et par tørk..)

Testa negativt med utvanna urin 1 dag etter IKM..

Er det noe håp for meg?!?

Skrevet

Hva med å ta en ny test i dag?? Vil tro det er håp enda ja :)

Og det at du blødde litt trenger ikke bety noe. Noen gjør det.

Skrevet

I mine villeste fantasier kunne jo det ha vært festeblødning, for hadde en spesiell form for ubehag i magen på forhånd :S

Venter tester i posten når som helst, skal teste da..

Håper du får spire snart da :D

Skrevet

Håper forsåvidt at alle her inne får en spire snart :D

Skrevet

Takk i like måte :)

Skrevet

Dette blir spennende! Men prøver å ikke være altfor optimistisk, da blir jeg bare superskuffa om testen viser neg. Er forøvrig ca 8-10 dgr til ikm, litt ustabil syklus..

Skrevet

Jeg har innstilt meg litt på at jeg ER gravid jeg..for å være positiv og sånn.. Så får jeg heller bli superskuffa den dagen testen er negativ eller mensen kommer. Så kjøper jeg en boks med is og venter på neste pp...

Har nemlig gått og sagt at jeg ikke er gravid og ikke blir det på lenge...så må tenke mer positivt nå...

Skrevet

pfeew:

Har du vært prøver lenge eller?

Man har forskjellige måter å forberede seg på et resultat på, ja! Jeg vet jo at jeg blir skuffet uansett om testen er negativ enda så mye jeg forbereder meg på det, så egentlig er det sikkert tullete å gjøre seg opp en mening uansett!

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny i gamet, så jeg har noen spørsmål. Hva betyr de forskjellige forkortelsene dere bruker? Feks IKM? Jeg er så spent, jeg har eggeløsning i disse dager. Håper så inderlig det kan bli noe av det! Det er første måneden vi prøver på å få barn, og det hadde vært utrolig gøy om det ble full klaff med engang!! Men, skjønner at det sikkert er usannsynelig... Får vente i spenning i to uker, så kan jeg teste meg:)

Skrevet

Hei PiPi!

Jeg er bare i 2 pp, men veldig utålmodig..... ;-P

Kjenner stadig vekk murringer i nedre del av magen, så håper veldig på klaff denne måneden... Kjenner meg "symptomer" denne pp i forhold til første pp... Men, det kan jo være pms symptomer også...

Skrevet

Hei Babyklar!

IKM betyr innkommende menstruasjon, eller ikke-kommende menstruasjon om du vil.... ;-)

Lykke til med første pp! Vi er i vår 2 pp og kan teste om 5-6 dager... Dør av spenning!!

Skrevet

håper og håper å krysser fingrene for klaff hos dere snart!!

Selv er jeg pessimist så d holder, men blir alltid like skuffa..:(

Får nå se nå da.. kanskje det funker denne mnd :D

Skrevet

Keep me updated ;-)

Skrevet

Samboer ble sååå ivrig da, da jeg fortalte om det jeg kjenner på av murringer og vondter i mageregionen. "Test nå med en gang" sa han, og ville ikke helt skjønne at jeg må vente med det i over en uke til.. Hehe, så søt da...;-)

Skrevet

Så koselig :-)

Min samboer er litt tilbakeholden... Jeg tror han er litt lettere skremt over det som foregår... Men, gleder seg nok samtidig :-)

Skrevet

Har vel egentlig ikke noe på denne tråden å gjøre jeg, for jeg kjenner ingenting, men jeg håper jeg kan merke noe neste uke....

Hvis vi har så flaks da, noe vi sikkert ikke har.. Koste oss på søndag, og tror el var man-ons eller noe sånt, selv om det aldri var noe utslag på el-testene... (bare murringer og ømhet i magen de dagene). Men må jo si at jeg fortsatt merker stikkinger i magen innimellom, og det er jo litt rart...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...