*min lille sin!* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 hei , jeg vil male kattepoter på vegg og tak på bebirommet, noen som har tips åssen en kan gjøre det?
lille spira Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 stensiler. Du klipper ut kattepoter på kontaktpapir også fester du det på veggen og tar maling i "hullene" fks med en svamp. Husk å ikke bruke for mye maling - da kan det skli utover. Så tar du vekk kontaktpapiret og fester det et annent sted
*min lille sin!* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 va var kontaktpapir igjen??
lille spira Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Sånn gjennomsiktig plastfilm med lim på den ene siden - som en stor tape liksom Også er det ruter på papiret du skal ta av - slik at du kan tegne og klippe evt bruke tapetkniv (det er kanskje det letteste) etter tegningen De vet hva du skal ha hvis du spør i en hobbybutikk eller på Binders f.eks Kanskje de til og med har det i malerforretningen.
*min lille sin!* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 åh , man skal tegne på den rutete siden... dumme meg har tegna på den andre sia før... hihi ja takk for godt råd..
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 kan jo bare bruke papp også, eller stive ark. Kanksje melkekartong, eller noe papp fra noe annet:) klippe ut, og svampe var veldig lurt til deg over der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå