~sjiraff~ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jippi ) Har en rolig baby som man ikke kan klage på. Men han har blitt bortskjemt (i den grad en baby kan bli bortskjemt) med å sovne til puppen. Har nektet å ta smokk, og dermed er det kun pupp som klarer å roa ham. Greit en stund, men nå er han snart 4 mnd og burde jo klare å finne søvnen uten pupp. To kvelder nå har noen andre enn jeg lagt ham. Og det har gått greit med litt gråting og masse kos. Men han våkner jo alltid 2-3-4 ganger den første timen etter han har sovnet. Fikk ham til å ta smokk i går ved å samtidig stryke en koseklut over ansiktet hans. I dag da han skulle sove duppen sin, la jeg ham våken i kurven. Prøvde å gi smokk, men han ville ikke ha. Tok en tynn klut og dro sakte over ansiktet hans samtidig som han fikk smokk, og da tok han den. Så han sutter på smokk og koser med kluten. Han sovna uten pupp!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå