Gå til innhold

I.D. solpudder - hvilket nummer bruker dere som er lyse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta sjansen på å bestille på nettet uten å prøve det. Skal ha pudderet til kveld/ut på byen-bruk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp :o)

Skrevet

Jeg er veldig lys, og bruker faux tan facecolor. Blir kjempefint!

Skrevet

Men da må man bruke id. foundation under...

Skrevet

Takk for svar!

Hvorfor må man bruke foundation under?

Jeg ønsker i utgangspunktet bare pudder, er ikke så begeistret for foundation...

Skrevet

Den foundatoinen er et pudder. Mineralpudder som smelter inn i huden, og ser helt sinnsykt bra ut.

Men du kan sikkert bruke faux tan uten pudder under, men den dekker ikke så godt, gir fin farge da:)

Skrevet

Jeg er ganske lys i huden.. Bruker den foundationen som heter light, og så bruker jeg det solpudderet som heter warmth oppå der igjen.. Har fått masse skryt for at jeg ser så naturlig ut med denne sminka:) Solpudderet ser veldig mørkt ut når det ligger i boksen, men det blir ikke sånn på, hehe..

Skrevet

Takk for flere svar! Var i baderoms skapet og kikket. Jeg trodde ikke at det var foundation jeg hadde, er så lenge siden jeg kjøpte dette for å dekke kviser. Kikket under og der står det foundation fairly light 1,2, er det dette dere mener med foundation? Den er jo pudderaktig ja.

Da kan jeg jo bare kjøpe med solpudder da? Er det bare warmth det heter, ikke noe nummer?

Og dere, en ting til, vet dere hvor jeg får rimelig I.D. kost til påføring? Har bare den minste nemlig...

Skrevet

Hvor bestiller dere I.D pudder på nettet?

Skrevet

Og hvilken av børstene er bra til å påføre solpudderet?

Skrevet

Flawless heter børsten til solpudderet..

Er ikke noe nummer på warmth-solpudderet iallefall..

Lønner seg å bestille på ebay, mye billigre..

:)

Skrevet

Tusen takk for tipset om ebay!!!

Skrevet

Hvilke søkeord er ok å bruke for å finne dette? Fikk opp så mange produkter nemlig...

Skrevet

10,99 USD. Det er jo utrolig billig er det ikke? Fant stort utvalg på E-bay!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...