sonnenschein Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har skrevet et innlegg her tidligere om at jeg vurderte å avlyse Tysklandsturen jeg skal på neste uke med 3-åringen min.... Sliter med bekkenløsning, men ønska veldig å dra i bryllup til ei venninne + besøke familie og venner... Var hos jordmor i dag og hun fraråda å dra.... Hun mente at min tilstand ikke tillater å dra til utlandet alene med et lite barn..Skjønner jo dette selv også, kom meg nesten ikke opp trappa i går.. Og nå må jeg ringe bruden og si at jeg ikke kommer...Håper ikke hun blir sur!Er så lei meg, hadde tross alt gleda meg til turen!*SNUFS*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Ja skjønner godt at du er skuffet og lei deg!! Er jo helt naturlig det. Hadde vært greit om det var en knapp som vi kunne trykt på og tatt pause fra svangerskapsplager og div for en helg av de 9 mnd vi går og sliter, slik at du kunne fått reist. Men nå har du jo ikke bare deg selv og tenke på, og du får heller ta en tur ned når bebisen er ute, og bare kose deg sammen med venninna di og babyen din så klart:) Så får du kjøpe deg noe fint, eller gjøre noe annet kjekt som litt plaster på såret for at du ikke får dra.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 så trist at du ikke kan reise, men jeg skjønner godt at hun anbefalte deg å være hjemme - tenk om det skulle skje deg noe og du ble liggende, også med en 3-åring i tillegg. Nei huff, bli hjemme. Ikke moro når det låser seg og man blir liggende, det kan skje når som helst og hvor som helst. Jeg går til fotsoneterapi for å finne igjen hormonbalansen. Årsaken til bekkenløsning er jo bare hormoner, det blir ubalanse - så da kan det rettes/bedres med behandling. Koster litt, men det hjelper. Sist var jeg helt låst, og det holdt med 3 behandlinger så var jeg normal igjen. De pengene var det verdt ) - trist at du går glipp av bryllupet og at hun kanskje blir lei seg, men hun forstår sikkert når du forklarer årsaken, tror du ikke det??? Du må tenke på hva som er det beste for deg )
Promp Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei, skjønner du er skuffet og lei deg! Men det må du forsøke å legge til side nå! Det er så mye annet som er mer viktig i livet ditt akkurat nå! Syntes det var fornuftig av jordmor å anbefale deg det!!! Masse lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå