Gå til innhold

Har minimalt med kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en relativt "gammel" førstegangsfødende på 39 år som er gravid i 33 uke. Er ofte innom barnimagen for å lese om forskjellig. Har lest at mange er plaget med kynnere lenge før uke 33, jeg har ingen kynnere annet enn etter litt kosing i senga. Håper det er like normalt å ikke ha kynnere som å ha det såpass mange uker før fødselen. Jeg er i strålende form og har vært det hele tida, var påultralyd og vekstkontroll i går og der sto alt bare bra til med den lille jenta jeg har i magen. Gleder meg veldig til å bli mamma. Ønsker alle andre gravide lykke til videre i svangerskapet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som merker noe til de. Spesielt førstegangs fødene. Så det er ikke noe å bekymre seg for:)

Skrevet

Jeg har også minimalt med kynnere - kan ikke si med sikkerhet at jeg har hatt noen engang. ;)

Skrevet

Jeg er 37 uker, og har også minimalt med kynnere. Har fått det noen få ganger og da har jeg så vidt kjent det. Er også førstegangs.

Skrevet

Jeg hadde ingen kynnere første gang, ingen merkbare iallefall C",) Minimalt også denne gang.. Babyen kom forrige gang, satser på at denne babyen også vil ut med tid og stunder C";)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...