dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 åååååååå så artig dette er!!! Jeg kunne ha pussa opp tusen hus! hadde jeg bare hatt håndtverkere og nok penger! Jeg elsker det!
Næsningsfrua Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror du er helt rusk, jeg. Er det noe her i verden som er ufattelig kjedelig, er det å pusse opp... Kanskje derfor jeg har hatt maling stående i kjelleren i 3 år, og enda ikke fått malt gangen? Hmmm..... Hadde jeg derimot hatt en viss kroppsdel full av penger hadde vel saken vært en annen, da kunne jeg nok ha ansatt en slave eller to :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Rævva "næsning"... jeg sa det for deg jeg... Jeg kan pusse opp jeg, jeg er nemlig en reser på å organisere og bestille å tenke ut fine ting. Men jeg må ha fagfolk til å fullføre snekring og slikt, for jeg blir alltid litt lei av fysisk arbeid ;-))) hahahaha en ekte latsabb, evt en god prosjketleder :-)
Næsningsfrua Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Tenkte jeg skulle være litt dannet i munnen min, ama, men rævva er helt rett! Som min kjære far sier: man er da dannet, for faen!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 hahahahahaha... dannelsen lenge leve! Jeg gleder meg til å komme til østlandet igjen!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Ååååååå kom og puss opp hos oss, så skal eg passe veslegut, anytime. (vi har håndverkere og penger....) Det er så mange beslutningar å ta, at det svimlar for meg.
coscos Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Dete hørtes morsomt ut, dritgrei. Jeg elsker å planlegge oppussing, men synes faktisk det er litt kjedelig å kjøpe inn; sammenligne priser, beregne hvor mye vi trenger (tar stort sett alltid feil, kjøper enten for lite eller altfor mye). Synes dette tar ufattelig mye tid, kanskje jeg lider litt av beslutningsvegring...? Har heldigvis en veldig praktisk mann, så han fikser det meste, jeg liker mest å passe på, og kommentere :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 jeg er med!!! hva trenger du? hvor skal du pusse opp hen?
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 hahaha du har dritgreipappan sin rolle du da... han passer på og kontrollerer og er sånn strengas... så da må jeg si at han kan juble litt av og til, og da gjør han det ,-)
coscos Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Ja, noen må jo passe på :-) Dessuten, så pleier jeg å lage mat til arbeidsfolket, og utrolig hvor blide folk blir etter litt mat i magen. Blir det mye oppussing før dere flytter inn?
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 ja endel, men jeg prøver å smile meg til at det meste blir gjort før vi kommer.. det er grenser for hvor diger byggeplass jeg er villig til å bo på med bitteliten baby.
coscos Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Ja, best å få unna mest mulig før dere flytter inn. Vi trodde vi hadde god tid (3 md) da vi pusset opp huset vårt (uten baby), men rakk bare halvparten. Så, slitsomt å bo på en byggeplass, og kan tenke meg det er ennå mer slitsomt med 3 barn. Du vet, du kommer langt med et smil, så smil i vei du!
Plutseliten :) Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Du er hjertelig velkommen til å være interiørkonsulent her....for jeg eier hverken sans eller smak. Skikkelig 80-talls som min datter sier stua vår er..hahaha Meeeeeeen...først har du lovt å planlegge superfest i august....Vi blir sånn ca 48 stk...Hageparty og tror det enten blir gresk aften med orkester,zorba..ouzo og egen kokk eller....... spekemat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå