Gå til innhold

Behagelige velourbukser med matchende gensere til 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig glad i Katvig, men utvalget av farger er ganske lite for tiden. Vet dere om andre merker som har gode velourklær til småbarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket Liten... et svensk merke. Vet jeg har handla det på noen nettbutikker... skal se om jeg husker det....

Skrevet

Jeg leter selv, og vet at de iallefall har til gutt på H&M. Men her er det med hettejakke - ikke genser. Er ganske fornøyd med kavliteten faktisk. Kanskje det finnes noe i jenteavdelingen også. Jeg har funnet et sett i brunt og et i grønt.

Skrevet

Takk begge to :o)

Må sjekke ut Liten og H&M jeg da.

Skrevet

Dattera mi fikk et sett til jul fra Cubus. Men det var hettejakke til - ikke genser. Lilla dress. Veldig søt-har den på seg i dag faktisk... Men hva var merket igjen, da... Twinkle eller noe sånt?

Skrevet

Ja, Twinkle har jeg hørt om. Lokale Cubus har heller dårlig utvalg :o/ Men takk for tipset :o)

Skrevet

Så skjønne klær!

Skrevet

Jøye meg!!! Her var det utrolig mye fint!!!!

Takk takk, nå tror jeg ikke at jeg trenger å lete noe mer :o)))

Skrevet

Lindex har iallefall velourbuker i god kvelitet!

Skrevet

Åh, så fine klær!!

Er 'allergisk' mot å ha dongeribukser på gutten min, så dette var helt perfekt! :)

Skrevet

Som sagt over her, er de buksene fra Liten helt supre!!! Fås kjøpt på Sprell ihvertfall, men ikke i nettbutikken tror jeg. Vet de har litt på monochico.no, men så ikke ut til å være noe velour nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...