♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Dersom dere skal bestille for flere hundre kroner, deler dere opp i flere bestillinger da for å slippe unna med 200.- kroners grensen?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Ja jeg gjør det. Bestiller en krem, så får jeg mail om at den er sendt, så venter jeg en dag eller to også bestiller jeg noe mer om jeg skulle ha det. Jeg bestiller og uspesifisert sånn at jeg får det rett i postkassa for jeg pendler og rekker aldri postkontoret. Har aldri opplevd å ikke få det jeg har bestilt.
heiraa Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Ja, jeg har inntil nå bestilt "i smått", men har hørt at de refunderer den norske momsen dersom en handler over grensa. Har du feks. betalt 200 kr i mva, så scanner du kvitteringa og vedlegger den i en mail til dem, og de overfører pengene på kontoen din. Det var hun på posten som fortalte meg det da jeg var oppe der og hentet 3 pakker.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Så bra da!!! Da er det bare å sette i gang med shoppingen ) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå