Gå til innhold

Er så lei av å være forkjølet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet på over ei uke no... Først med kroppsvondt og sår hals, nå med bihuler som holder på å sprenge hodet mitt... Prøver å holde paracet forbruket nede, så det blir mest de dagene jeg skal på jobb. Men i dag måtte jeg ta for bihulene er så vonde.. Lurer på om det er noe vits i å gå til legen?? Kan de gi meg noe i det hele tatt?? Er jo så begrenset hva man kan ta av antibiotika og sånne greier også... Tror jeg har fått skikkelig bihulebetennelse no, og skyller med saltvann hver dag.. Så gjør vel det jeg kan gjøre selv....

Måtte bare syte litt, kjedelig å sitte hjemme alene å være syk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ja hardt å være syk og gravid.. Føler med deg. Har selv hatt to sterke forkjølelser i dette sv.skapet. Jeg gikk ikke på jobb da, tok paracet når jeg måtte, og la meg rett ned. Gjorde minst mulig rett å slett. Og da merket jeg framgang. Tror det er helt vesentlig og ikke presse seg når en er gravid og syk. Du kan fint gå til legen, det er AB og ta som du kan ta når en er gravid. Dette vet legen hvilken type som er best. Og han får også tatt en blodprøve (stikk i fingeren) for å finne ut om det er virus eller bakterielt. Jeg går fort nå til legen når jeg er gravid for har jo en i magen også å tenke på- God bedring!!

Skrevet

Takk for det!!

Har bare ei kort vakt igjen i morgen denne uka, hatt fir i går og i dag så det hjelper jo på :) Å skal ha fri i helga!! Så satse på at det blli bedre til neste uke, hater å være syk garvid eller ikke...

Føler litt press med å gå på jobb siden jeg har vært borte i 2 måneder pga kvalme, og har redusert stilling nå...

Kanskje jeg bare kan få målt CRPen min på legekontoret i dag?? Så vet jeg hva den er på..

Skrevet

Uff er også lei av å gå forkjølet, hatt det over en uke jeg oxå. Først enorm slakkhet med kroppsvondt og halsavondt. Deretter slim og forkjølelse!!!!!!!! :o( Har lest at forkjølelse henger lenge igjen når en går gravid i og med at slimhinnene våre er ekstra skjøre så det er vel bare å smøre seg med god tålmodighet.... *sukk*

Men i og med at du har vondt i bihuler og hodet så hadde jeg tatt meg en tur innom legen ja sånn at du får tatt deg noen blodprøver (infeksjonsparametre)..... Lykke til (",)

Skrevet

Du har ikke ellergi da? Ei veninne av meg gikk slik i et halvt år før hun gikk til legen. Hun var gravid da. Hun hadde kraftig husstøvallergi fant de utav.. mange utvikler allergi i voksen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...