Kulå Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 ?? Kan ikke si jeg liker så godt disse kynnerne, selv om jeg vet de gjør godt. Og det jeg vet er at de blir bare verre og verre jo lenger jeg kommer i svangerskapet, er 28+1 idag. Det strammer seg noe sinnsykt i magen, da kan vi virkelig snakke om kule. Gjør vondt helt nederst i magen, liksom litt mensenvondt, og i tillegg så får jeg en underlig følelse i kroppen, nesten som at jeg har hjertebank... Føler liksom at de er annerledes i dette sv.skap, har bare en følese av at det kun strammet seg i mine 2 andre sv.skap, utenom helt mot slutten, men mulig jeg tar helt feil...
01-08-2008 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Mine kynnere kjennes ut som at jeg skal få mensen. Jeg får skikkelig mensenvondt lissom.. Magen strammer seg, det gjør vondt nederst ved eggstokkene og det går videre til korsryggen.. :/ Ikke noe deilig i det hele tatt..
Chris&Alex♂♂ Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 samme som juli-prins. går også bak i ryggen og får en sviende følelse i ryggen samtidig som magen stammer seg og det gjør vondt.
Theni Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Mine kjennes ut som et slags sug i magen. Omtrent som når man gleder seg eller er spent på noe. Er ikke vondt eller ubehagelig, men jeg må konsentrere meg litt om pusten når de kommer. De har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt hos meg. Er 35+3.
På vei igjen? Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg får sånn at jeg kjenner når kynneren er på vei ofte, den strammer seg noe sinnsykt noen ganger der jeg virkelig føler jeg får problemer med å puste og må puste meg gjennom de, noen ganger har jeg følt at jeg må gjøre slik som hundene gjør når de peser, hehe. Noen ganger er de svak og jeg må ikke puste meg gjennom de eller noe annet. Får også hjertebank når de kommer, og jeg føler jeg har vært på joggetur etterpå, for blir så anpusten, er forresten 34+0. I mitt forrige svangerskap fikk jeg mensensmerter samtidig, det har jeg ikke hatt mye av denne gangen.
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Mine kynnere (tok litt tid før jeg forstod at det faktisk er kynnere) er ikke vondt i det hele tatt. Magen blir bare veldig stram. Kan av og til kjenne et slags sug også, som noen beskrev over... Merkelig følelse, men ikke vondt i hele tatt. Forstår at jeg er heldig... :-)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Mine er heller ikke vonde, skjønte ikke det var det jeg hadde før legen fortalte meg det..hehe! Magen blir bare veldig, veldig hard. Noen ganger med et litt stikkende ubehag, men ikke noe som jeg vil betegne som vondt.
anette&tutta mari :) Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 jah akkurat sånn har jeg det også.. kjenner liksom at det presser på lungene og litt vanskeligere for å puste... 34+0 idag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå