Gå til innhold

Kjenner dere like mye liv hver dag? Er i uke 33+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjent noe liv i dag, og mindre med aktivitet i går også enn tidligere.

Kan det være no galt, eller er dette normalt siden babyen er større og har dårligere plass å bevege seg på?

Kjenner dere like mye hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke like mye hver dag,men hun reagerer som oftest hvis jeg dytter litt på henne eller legger meg på soffan etter å ha vært i bevegelse.

Er normalt å ikke kjenne like mye hver dag,men man skal jo kjenne noe.

Er 32+2.

Skrevet

Er 32+3 å kjenner heller ikke like mye hver dag. Det varierer veldig, men så lenge jeg kjenner han flere ganger om dagen er jeg fornøyd! :)

Skal sies at jeg aldri har kjent så kjempe mye liv, men alt er bare bra med han :) Han er bare en veldig rolig baby! :)

Skrevet

jeg må være utrolig heldig så langt. for min lilleskatt er super aktiv hver eneste dag <3 er 32+1 i dag..

Skrevet

Er i uke 33 + 2 og kjenner mye hver dag, men tror det er litt forskjellig for alle og hvordan de ligger, samt hvor aktiv man har vært selv.. Mye av sparkene går rett i ribbeina eller siden og det er umulig og ikke kjenne (au...).

Et lite forsiktig "dytt" gjør sikkert at du merker bevegelse..

Hadde ikke blitt bekymra for at noe var galt ennå ihvertfall..

Skrevet

Hos meg varierer det - hvis jeg er mye i bevegelse, er hun mye roligere, tror hun rett og slett sovner :) Hun blir veldig livlig hvis jeg spiser isbiter eller iskrem, så jeg har alltids metoder for å få litt respons hvis jeg blir bekymret:)

Skrevet

Snuppa i magen min er veeldig aktiv!Er 32+4 i dag.kjenner masse liv hver dag,spesielt fra ettermiddagen og hele kvelden,men også med jevne mellom rom på dagen.Ganske likt hver dag i grunn,enda iallefall.

Kjenner godt at sparkene har blitt kraftigere nå som plassen der inne blir mindre ja:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...