MegSelv82 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Dette er den første natten på sikkert 2-3 uker jeg har sovet godt, har bare vært på do e 2-3 ganger:-) superfornøyd og full i energi i dag!!! ÅÅÅÅÅÅÅ så deilig:-)
Mary Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Heldiggriser! Jeg ga opp å prøve kl. 03.30, sto opp og så tv til 07.00. Da gikk samboeren på jobb, og jeg til sengs igjen. Har liksom kommet inn i en lei trend der jeg er våken om natta, og legger meg ut på morgenkvisten. Selv om jeg alltid prøver å legge meg når samboeren min legger seg! Er ganske irriterende, egentlig Men hurra til alle som får seg en god natts søvn i blant
snart mor til 3 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 kanskje fullmånen hadde en effekt på noen av oss alikavell.. for jeg har også sovet min første gode natt på mange uker!! har kun vært våken EN ENESTE GANG inatt for å gå på do.. har sover 11 timer inatt!!med kun ETT avbrekk...jeg er helt rar nå..våken.. nå er kroppen min klar for en langøkt så kjære fødsel kom gjerne hit på besøk nå!!!
MegSelv82 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det er helt nydelig å endelig ha fått sovet:-) merker da hvor viktig det er for humør og all energi generelt:-) Så i dag har jeg fått gjort så masse i huset og springer rundt her å smiler og ler for meg selv. Det er så lenge siden at jeg bare nyter hvert minutt. Gleder meg noe veldig til bebisen kommer, går å ser litt på barnesengen og stellebordet...åååå:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Søvn er så viktig, og jeg gjetter vi kommer til å savne den i tiden som kommer etter fødselen - hehe. Så jeg nyter hver eneste natt jeg sover godt... Har ikke blitt søvnløs enda, men gjetter at det kan komme mot slutten. Er ikke akkurat behagelig å snu seg i sengen for tiden, og hoftene verker, men jeg sover da likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå