Gå til innhold

FAEN (rotter, dere sensitive styr unna)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rottene lager høylytte lyder i veggen igjen!

 

Skadedyrsfolka får de jo ikke vekk. Nå er dte rett før jeg flytter. Helvete. Beklager språket.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Bland melk og globentyl. Pass på at ingen andre dyr får drukket blandingen. Da er du kvitt ditt rotteproblem.

Skrevet

hadde flytta...eier du eller leier du?føler med deg.Mareritt.

Skrevet

Leier heldigvis.

 

Problemet er at de her utsatt for masse gift, men er inne i veggene og dermed vanskelig å få fatt på!

 

Lurer på å flytte, men er jo mange måneders oppsigelse og alt. Fane. Og vi har ikke penger til å betale dobbel leie altså

 

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Det er jo huseier som skal gjøre noe med rotteproblemet deres.. Mener at det er sånn at mo forholdene er ulevelig skal dere slippe å betale leie. det slapp vi da badet var fullt av mugg

Skrevet

De er jo inne i veggen de her dyra, forholdene er jo ikke ulevelige, bare ubehagelige. Forrige måned betalte vi halv leie pga dette da. Huseier er topp, de skjønner at dette er ekkelt.

 

Men jeg blir helt psyka ut av de dyra.

 

Hvordan går det med deg og pp? Vi er offisielt i første i dag:) Dvs vi må gå aktivt inn for det om 1,5 uke. He he. Tror salviete hjelper på min ustabile syklus. 29 forrige og 30 nå mot helt kaos før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...