meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Rottene lager høylytte lyder i veggen igjen! Skadedyrsfolka får de jo ikke vekk. Nå er dte rett før jeg flytter. Helvete. Beklager språket.
Gjest irismor Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Bland melk og globentyl. Pass på at ingen andre dyr får drukket blandingen. Da er du kvitt ditt rotteproblem.
Little Dreamer Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 hadde flytta...eier du eller leier du?føler med deg.Mareritt.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Leier heldigvis. Problemet er at de her utsatt for masse gift, men er inne i veggene og dermed vanskelig å få fatt på! Lurer på å flytte, men er jo mange måneders oppsigelse og alt. Fane. Og vi har ikke penger til å betale dobbel leie altså
Gjest Zima *PP?* Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Det er jo huseier som skal gjøre noe med rotteproblemet deres.. Mener at det er sånn at mo forholdene er ulevelig skal dere slippe å betale leie. det slapp vi da badet var fullt av mugg
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 De er jo inne i veggen de her dyra, forholdene er jo ikke ulevelige, bare ubehagelige. Forrige måned betalte vi halv leie pga dette da. Huseier er topp, de skjønner at dette er ekkelt. Men jeg blir helt psyka ut av de dyra. Hvordan går det med deg og pp? Vi er offisielt i første i dag:) Dvs vi må gå aktivt inn for det om 1,5 uke. He he. Tror salviete hjelper på min ustabile syklus. 29 forrige og 30 nå mot helt kaos før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå