Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har siden jeg ble gravid ( er nå i 32 uke) stort sett vært regelmessig på do. (Dvs. bomilibom). Den siste halvannen uka har jeg blitt løs i magen.. og har vært det hver dag. Ikke kommet så mye, men vært på wc kanskje to ganger daglig. Blir derfor litt bekymret.. og lurer på om noen vet/har opplevd å bli litt løs imagen, eller om jeg burde ta det opp med lege?. Veldig takknemlig for svar.
Taun Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ahr også opplevd det... I flere perioder, men også å være det helt motsatte. Tror det kan gå litt opp og ned jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 er i uke 29...... noen dager kan jeg gå opptil 3 ganger på do merker at det har blitt en del mer enn før men bekymrer meg ikke er jo en del som presser på der nede
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hormonene påvirker alle slimhinnene i kroppen, så det har lett for å bli endel kluss. Noen får forstoppelse, andre løs mage, tett nese, utflod osv. Du kan jo tildels styre dette med kosten og det er ingenting å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for svar... Godt å høre at det ikke er noe å bekymre seg over. Merkelig det der at man skal bli så himla bekymret for så mye når man går gravid. Ønsker dere alle lykke til videre; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå