HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg vært på UL, begynte med utvendig UL og gynekologen sa med er gang at dette er et annet bilde. Den var festet litt høyt i livmoren, men ikke i nærheten av egglederen:-) Så nå er jeg lettet, spurte om hvordan man kunne klare å se kjønnet så tidlig som i uke 11-12, så sa hun det er fullt mulig hvis babyen "blotter" rumpa si, og at det er en gutt. Så tok hun innvendig UL og der lå nurket så fint til og hun og jeg så begge tydelig at dette blir en gutt. Hun var helt sikker Så da får vi to gutter, så da spørs det vel om jeg slår meg til ro med 2 barn alikevel, kommer sikkert til å få lyst til å prøve på en jente om endel år, men spørs vel om sambo er med på det, hehe:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 åh, d var godt å høre. Unner ingen å oppleve xu!! Morsomt med gutt da, ikke så stor aldersforkjell mellom dem heller, hvis jeg forstår nicket ditt riktig da får dem mye glede av hverandre da Ønsker deg lykke,lykke til med sv.skapet og kos deg :)
Lacey*har fått erta Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer, det var vel gode nyheter tenker jeg! Lykke til videre:)
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Tuaen takk, ja det blir tett, var ikke helt planlagt. Vi har vel vært litt uforsiktige, brukte 1,5 år på første mann så tenkte at det er sikkert ikke så nøye med beskyttelse- så feil kan man ta. Blir sikker slitsomt til tider, men tenker mer på hvor mye glede de får av hverandre. Ting blir jo slitsomt når man skal tenke på hvor slitsomt det kan bli... Håper spiren din fester seg snart:-) Ha en fin dag
togutter-08og10 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Det var godt å høre at alt er bra. Lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå