Gå til innhold

En sprell levende baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart at inni meg så ligger det en sprell levende baby.

Nå kjenner jeg den sparke hver dag - og det er så rart at det kommer fra noe som lever inni meg. Helt sprøtt å tenke på. Gleder meg voldsomt til sambo får kjenne han også og ikke minst til UL 1. juli når vi får se den for første gang begge to :)

hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, det høres så kjempe koselig ut. jeg er i uke 16 og har ennå ikke kjent noe liv eller spark, gleder meg vilt til dette.

Skrevet

Ja er det ikke helt fantastisk. Det å være gravid i seg selv, selv om det er en av livets mest naturlige ting, er jo et stort mirakel fra start til ende. Og vite at det ligger et levende menneske inni magen, som sover, gaper, suger på tommeltott, strekker seg og alt det der er jo bare helt utrolig. Jeg begynte å kjenne liv veldig tidlig denne gangen. Rundt uke 12, men var først for ca 2 uker siden at jeg begynte å kjenne liv hver dag, men nå kjenner jeg liv nesten hele dagene. Og gleder meg for hver bevegelse jeg kjenner. Har fått kjent utenfor på magen to-tre dager selv nå, men hver gang mannen kommer så blir det helt rolig. Har også fått sett magen bevege seg en gang, og det gleder jeg meg til det blir mer av..

Skrevet

Ja, det er helt fantastisk. Og nesten ikke til å tro! Er ikke rart jeg gliser fra øre til øre hver gang jeg kjenner det beveger seg. Gled deg penny lane!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...