Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre at man ikke kan fly de tre første månedene av svangerskapet.. stemmer dette?? Passer ikke helt inn med en syden reise vi har bestilt:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sa at man ikke bør fly de 3 første mnd og heller ikke de 2 siste. Dvs at man bare burde fly fra mnd 4 til og med måned 6.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ok... Flyvertinner får fy de 3 første mnd, men ikke lengre...det er pga at det ikke er pent med en høygravid flyvertinne. Og kvinnlige piloter får fly de 6 første mnd i et svangerskap. Etter det er det for dårlig plass bak "rattet".

En kompis er flyger for Norwegian, så jeg spurte han.

Skrevet

hei.

du kan fly de 3 første månedene.det går helt fint.det er de siste mnd du ikke kan.før var det 6 mnd grensen var,men tror det er lenger nå.lykke til.

Skrevet

Dersom du venter barn, kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst. På reiser under 4 timer kan gravide fly med Norwegian inntil 2 uker før forventet nedkomst. Det må fremvises legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet, samt at legen erklærer den gravide som frisk nok til å kunne foreta flyreisen. Innenfor 2 uker før forventet nedkomst aksepteres ikke gravide passasjerer. Dersom du er i tvil, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 815 21 815.

Ha en riktig god tur til syden og kos deg.det er ikke farlig å fly.

3 barnsmamma.;-))

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Da tror jeg at jeg trygt kan sette meg på flyet;) Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...