Gå til innhold

På overtid med stort barn:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg hadde ul termin i går den 18.juni, men det er prøverørsbarn og den eksakte teminen var 16.Juni. Ikke at det skal ha så stor betydning.. Bare at alle som hører til st.olavs har rett på igangsetting av fødsel når de er 41+2. Var på vurdering på tirsdag, og barnet var fortsatt +24% over. De regnet seg da fram til at han var rundt 4300g +-... kan vist være avvik på opp til 500g begge veiene. Litt skremmende å tenke på at han kan være 4800g. (skal ikke ta sorgene på forskudd) Blir bare en del bekymringer... Jeg fikk ihvertfall beskjed om å komme tilbake neste tirsdag for ny vurdering og evt igangsetting hvis jeg ønsket det. De vurderte ks hvis barnet var borti 5 kg. Da faren for komplikasjoner øker v/ingangsetting når barna er så store.. Men med et 5 kg barn jeg vil tro at faren er stor for komplikasjoner selv om fødselen skulle starte av seg selv... noen andre på overtid med store barn? eller som har født store barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...