Gå til innhold

hvordan fikse automatisk oppdatering på xp pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pc til far min har hatt en god del reklame virus og trojansk hest.. jeg har fått vekk alt dette, men et reklame virus er igjen... automatisk oppdatering går ikke an å skru på, uansett hvor jeg går inn... å windows defender vil ikke virke pga windows update ikke funker som den skal..

noen som har tips..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt :)

Skrevet

om du går inn på programmer da, der du kan slette og legge til vettu, om du går inn der og reparerer windows update?

du vet hvor den ligger da, den windows update,hvorfor virker den ikke?

Skrevet

det kommer bare feilmelding... noe ligger å sperrer for den på en måte men jeg finner ikke ut hvordan jeg får den på... :/

Skrevet

ok, men finner du siden du gjør endringer? der hvor du kan slå den på, slå av og sette på manuelt? hvis ikke kan jeg forklare det for deg...

Skrevet

jeg trykker kjør, services.msc, å der kommer det opp tjenester (lokal), så høyreklikker jeg på automatic updates, egenskaper, på oppstartstype trykker jeg manuelt(denne står på deaktivert) også bruk. Da har jeg muligheten til å trykke start på tjenestestatus for den står på stoppet. men når jeg trykker start kommer det en rute opp som sier: Kan ikke starte tjenesten Automatic Updates på Lokal datamaskin. Feil 1058: Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet..

lenger enn det kommer jeg ikke.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...