Gå til innhold

barseltreff i moss???


lindarobin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med! Jeg har 8 dager igjen til termin og venter i spenning nå!

Fikk akkurat melding av broren min og svigrinnen min fikk akkurat ei velskapt jente for 20 min siden!

Hun blir sikkert også med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig,greit å ha en gruppe som kan gå turer sammen i skog og mark når de er vogn barn)) har du noen fra før? jeg har en på 2 år. håper på flere som melder seg så kan vi møtes på alby eller noe en dag mens magene er store. ikke termin ennå jeg,10 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med.

har termin 23.juni, men tror jeg går over... kjenner ingenting ennå!

hadde vært koselig med barseltreff på alby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke født ennå, så kommer jeg:-) På alby!!

Det er vel bare å se etter felles store mager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI ALLE SOM VIL VÆRE MED PÅ BARSELTREFF PÅ ALBY I MORGEN. Ho som kom med forslaget om barseltreffet har født idag så henne kommer ikke i morgen. Men det er jo ikke noe i veien for at dere andre møtes fordet:) Jeg kommer også forresten så håper mange kommer, sees i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk desverre heller ikke vært med i dag, da jeg også fødte i går!

Ei nydelig lita jente; Maren Sofie!!

Men holder vi tråden kan vi jo treffes med vogn snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk ikke vært med i dag jeg heller...

måtte inn på sjekk hos jordmor.

men vi kan møtes med vogn snart ja...

det hadde vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg har nå kommet hjem fra sykehuset,litt dårlig til bens da det ble akutt keisersnitt pga navlestrengfremfall. men ja veldig klar for vognturer men drøyer gjerne ett par uker så jeg klarer bevege meg))))))) ble isåfall en nydelig gutt 3858 tung og 49 lang. skal si han hjemme på 2 år er en stolt storebror))) men vi holder kontakt på dette innlegget :barseltreff i moss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødte du 25? Det gjorde nemlig jeg, og jeg fikk beskjed på B3 at jeg var den eneste der den natten som slapp keisersnitt, men det var nesten så jeg måtte!

Forstår at du er lite mobil før om et par uker, så vi holder bare tråden, eller legger igjen beskjed til hverandre på postkassen her:-)

Hvordan går det forresten? Vi har fått ei jente som sover mye på dagen, men er ikke veldig interessert i det på natten.....Jeg sliter også med ammingen akkurat som forrige gang, og jeg vurderer å gå over på flaske...usj...ikke bare rosenrødt,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg)) ja fødte 25 på b3 men ble flyttet til b2 etter k.snittet(( vannet gikk kl 02 natt til onsdag og ble hentet av sykebil pga navlestrengen. fødte 09.32 på onsdag 25)) og du?? bor du hvor i moss?? ja må ha ett par uker på meg får ikke lov å trille i bakker og slikt. glad han andre er i barnehagen om dagen)) robin sover også hele tiden på dagen,skulle nesten tro noe var galt hehehe men men.. sover noen timer på natta fra kl 19 til 02 kanskje så sover han i min seng etterpå ikke bra men ,men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, da lå vi å skrek samtidig kanskje! Men det var da dramatisk hos deg da! Jeg kom på sykehuset 02.40 og fødte 11.43.. men vi fikk dra opp på B7 etterpå og jeg reiste hjem dagen etterpå!

Vår lille snuppe sover også mye, men har hittil valgt å gjøre det på dagen og ikke natten, så jeg er litt sliten ja!

Ammingen gikk rett vest, har prøvd det meste nå, men fått konstatert at det er mest sannsynlig trange melkekanaler og dermed ingen spreng... Så vår lille snuppe blir flaskebarn og er foreløpig fornøyd med det:-)

Jeg bor på Jeløya, i nærheten av orkerød... Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vi bor ved hoppern skolen på jeløy) har en krabat på 2 år i tronvik gaardsbarnehage også. er 28 år. blir det noe treff tirsdag 22 juki?? samme for meg hvor!! koselig hvis flerestiller opp,tenkte vi kan trille tur ikke spise oss fete)) folk med barn i magen er også velkommene)) men gi beskjed om hvor. kan gjerne møtes på hydro stasjon på jeløy kl 11 og gå rundt framnes mot alby og rundt))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med:-)

Vi hadde forresten fødselsannonse samtidig i dag Linda:-)

Nydelig da.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen ja jeg så annonsene)) ja kom kl 11 på hydro da blir koselig))))))) ikke på nett hver dag men jeg er på hydro tirsdag kl 11 garantert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde avbud i morgen da jeg har blitt syk!

Håper vi kan ta det igjen senere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...