line## Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har erfaring med disse testene? Jeg får så veldig svak teststrek, mye svakere enn kontrollstreken....
line## Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2008 Graviditetstestene altså... Det er noen små hvite med grønn "kork" på.
Herkules Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Da er det bare å gratulere for da er du gravid! Skjønte ikke det med grønn kork jeg da Jeg har testet positivt og negativt med billigetester og det har vært helt klart at jeg har vært gravid når den ene streken er svak De negative testene har vært helt uten strek ikke tvil om at de har vært negative Så gratulerer
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Altså... Er billigtester.no og billige-tester.no det samme??? Ble så forbannet i går da jeg ikke kom inn på siden... Kan det være mulig at jeg har skrevet feil adresse?? Ååååårh! Gratulerer med graviditet- håper på å kunne ta en positiv test i løpet av sommeren
line## Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det var jeg som skrev feil, det er billige-tester det heter tror jeg! Takk, jeg tør ikke helt å ta av enda siden det endte i SA sist gang, men er jo kjempeglad!!!
Herkules Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Du kommer inn på både billigetester.no og billige-tester.no MEN du hadde skrevet billigtester så derfor kom du nok ikke inn. Har slitt med det der en gang jeg også Jeg kjøper kun billige tester jeg og har fått påvist mine 2 siste graviditeter Har også hatt en SA ganske sent, men valgte gangen etter å ta helt av og heller falle langt. Det gikk heldigvis bra LYKKE til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå