Gå til innhold

tester fra billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse testene? Jeg får så veldig svak teststrek, mye svakere enn kontrollstreken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graviditetstestene altså... Det er noen små hvite med grønn "kork" på.

Skrevet

Da er det bare å gratulere for da er du gravid!

Skjønte ikke det med grønn kork jeg da

Jeg har testet positivt og negativt med billigetester og det har vært helt klart at jeg har vært gravid når den ene streken er svak

De negative testene har vært helt uten strek ikke tvil om at de har vært negative

Så gratulerer

Skrevet

Altså... Er billigtester.no og billige-tester.no det samme??? Ble så forbannet i går da jeg ikke kom inn på siden... Kan det være mulig at jeg har skrevet feil adresse?? Ååååårh!

Gratulerer med graviditet- håper på å kunne ta en positiv test i løpet av sommeren :)

Skrevet

Ja, det var jeg som skrev feil, det er billige-tester det heter tror jeg! Takk, jeg tør ikke helt å ta av enda siden det endte i SA sist gang, men er jo kjempeglad!!!

Skrevet

Du kommer inn på både billigetester.no og billige-tester.no MEN du hadde skrevet billigtester så derfor kom du nok ikke inn. Har slitt med det der en gang jeg også

Jeg kjøper kun billige tester jeg og har fått påvist mine 2 siste graviditeter

Har også hatt en SA ganske sent, men valgte gangen etter å ta helt av og heller falle langt. Det gikk heldigvis bra

LYKKE til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...