Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse testene? Jeg får så veldig svak teststrek, mye svakere enn kontrollstreken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det flere som gjør. Jeg får også kjempe svake streker, men det er nå ihvertfall en strek der. Er det to rosa streker er den vel positiv:-)

 

Sier nå gratulerer jeg da :oD

Skrevet

Disse testene er nok mindre følsomme enn f.eks CB. Jeg testet positivt med 2 stk CB Digital da jeg fant ut av at jeg var gravid, men med strimmel fra billigtester kom det bare en svak strek...

Kjøp deg heller en Clear Blue! :) Så får du vite det for sikkert:)

Skrevet

Lurer på akkurat det samme. Er visstnok 5+4 i dag og ha kjøpt meg billigstrimler men testetreken er en del svakere enn kontrollstreken, og det tar sikkert et minutt før den begynner å åpenbare seg. Hadde liksom sett for meg at streken burde vært mørkerød nå. Hvor langt er dere på vei ?

Skrevet

Hvis den er positiv så er jeg fire uker på vei, så er jo tidlig da... Men de skal jo være nøyaktige fra IKM dato... Tok hvertfall et minutt før streken kom fram hos meg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...