line## Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har erfaring med disse testene? Jeg får så veldig svak teststrek, mye svakere enn kontrollstreken....
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Det er det flere som gjør. Jeg får også kjempe svake streker, men det er nå ihvertfall en strek der. Er det to rosa streker er den vel positiv:-) Sier nå gratulerer jeg da :oD
JulieF*Victoria* Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Disse testene er nok mindre følsomme enn f.eks CB. Jeg testet positivt med 2 stk CB Digital da jeg fant ut av at jeg var gravid, men med strimmel fra billigtester kom det bare en svak strek... Kjøp deg heller en Clear Blue! Så får du vite det for sikkert:)
Sonata08 Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Lurer på akkurat det samme. Er visstnok 5+4 i dag og ha kjøpt meg billigstrimler men testetreken er en del svakere enn kontrollstreken, og det tar sikkert et minutt før den begynner å åpenbare seg. Hadde liksom sett for meg at streken burde vært mørkerød nå. Hvor langt er dere på vei ?
line## Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Hvis den er positiv så er jeg fire uker på vei, så er jo tidlig da... Men de skal jo være nøyaktige fra IKM dato... Tok hvertfall et minutt før streken kom fram hos meg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå