Mamsen86 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har kjempe masse å gjøre i dag, fly hit og dit, handle ditt og datt.. Men blæh, se på været?! Øs pøs regn.. Er det lov til å holde senga, selvom man egentlig ikke har noooooooen muligheter for det? ;-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du får ta turen til Trondheim da for her er det fint vær )
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Sliter med samme følelsen *blæh* Tenkte jeg skulle gå til strømmen storsenter etterpå for snuppa er hjemme med meg i dag og det er endel som må ordnes, men GÅ så langt i dette været? vet ikke helt jeg altså :-S i tillegg så er det oppoverbakke halve veien så da får jeg ikke holdt paraplyen heller buhu. Skulle ønske jeg kunne kjøre bil
Mamsen86 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Uff ja, ikke snakk.. En bil hadde vært tingen i dag. Jeg skal inn til Oslo.. Det var iallefall planen. Men.. Uansett om jeg drar til Vinterbro, Ski eller Oslo så må jeg gå rundt i det duste-regnværet her. Og jeg begynner faktisk å gråte når jeg tenker på at jeg må ta på Emmy LUE i slutten av juni, liksom..
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Det er et mareritt hehe men vi har bare hatt dårlig vær i en ukes tid da så vi får slutte å klage,, selvom jeg gjerne skulle sett at det hvertfall ble opphold *sukk*
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Her er det vakkert vær idag *la la la la* Må nesten få kose oss litt, vi trøndere, når Østlandet har fått det dårlige været Kle godt på dere, kom dere ut og avgårde, vil føles bra når dere får gjort det som dere skal
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Ha ha, her er det likt. Men jeg gikk ut uansett jeg. Måtte levere gutten i bhg og blei gjennomvåt gjennom regnjakka på veien hjem. Begynte å gå siden bussen ikke kom før om 20 min. Ja ja. Nå sitter jeg inne og er tørr igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå