Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempe masse å gjøre i dag, fly hit og dit, handle ditt og datt.. Men blæh, se på været?! Øs pøs regn.. Er det lov til å holde senga, selvom man egentlig ikke har noooooooen muligheter for det? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta turen til Trondheim da for her er det fint vær :o)

Skrevet

Sliter med samme følelsen *blæh*

Tenkte jeg skulle gå til strømmen storsenter etterpå for snuppa er hjemme med meg i dag og det er endel som må ordnes, men GÅ så langt i dette været? vet ikke helt jeg altså :-S i tillegg så er det oppoverbakke halve veien så da får jeg ikke holdt paraplyen heller buhu.

Skulle ønske jeg kunne kjøre bil :)

Skrevet

Uff ja, ikke snakk.. En bil hadde vært tingen i dag. Jeg skal inn til Oslo.. Det var iallefall planen. Men.. Uansett om jeg drar til Vinterbro, Ski eller Oslo så må jeg gå rundt i det duste-regnværet her. Og jeg begynner faktisk å gråte når jeg tenker på at jeg må ta på Emmy LUE i slutten av juni, liksom..

Skrevet

Det er et mareritt hehe :) men vi har bare hatt dårlig vær i en ukes tid da så vi får slutte å klage,, selvom jeg gjerne skulle sett at det hvertfall ble opphold *sukk*

Skrevet

Her er det vakkert vær idag :)

*la la la la*

Må nesten få kose oss litt, vi trøndere, når Østlandet har fått det dårlige været :)

Kle godt på dere, kom dere ut og avgårde, vil føles bra når dere får gjort det som dere skal :)

Skrevet

Ha ha, her er det likt. Men jeg gikk ut uansett jeg. Måtte levere gutten i bhg og blei gjennomvåt gjennom regnjakka på veien hjem. Begynte å gå siden bussen ikke kom før om 20 min. Ja ja. Nå sitter jeg inne og er tørr igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...