Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en test i dag, 3 dager før IKM. Klarte ikke å vente:-) I utgangspunktet ser testen negativ ut, men når jeg så nøye på den kommer det helt klart frem en svak skyggestrek. Etter 10 min ble den enda litt tydligere. Tok også en test for 2 dager siden, fordi venninnen min maste så mye. Hun mente da at hun så en svaaak strek, men jeg så den ikke. Hva tror dere dette betyr? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan farge er det på streken? Er den grå, er den negativ, men hvis den er rosa eller blå kan den nok være positiv ja. Lykke til:-)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes den ser litt svaak rosa ut hvis jeg ser nøye.Hvis den er positiv, vil streken være sterkere imorgen da? eller bør jeg vente 2 dager?

Skrevet

Jeg testet super svakt i går, og samme i morges. Men den siste testen ble mye sterkere når den hadde ligget en stund. Jeg har brukt billigtester, så jeg bare tester i hytt og pine hehe, men det anbefales jo å vente to dager før man tar ny test (hvis du klarer å vente så lenge da, det gjør ikke jeg...) Jeg skal ta en ny i morgen, og da blir det tredje dagen på rad. hihi men nå kan jeg jo likegjerne brukle opp de testene jeg har...

Skrevet

Fru P:Ja, det kan du synes jeg. Jeg tenkte også å bruke de 2 testene jeg har hjemme i løpet av helgen. Gratulerer med positiv test forresten:-)

Skrevet

DU ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))) min strek ble også supersvak, men om du prøver igjen om noen dager, så skal du se den er mye sterkere!:))

Skrevet

Takk for det nejsda.. Gratulerer med positiv test. Hvor svak var din strek? Så svak at du ikke så den før du så nøye? Hvor mange dager før IKM testet du? Jeg er idag 3 dager før IKM. Er veldig spent nå. håper å få en sterkere strek på lørdag:-)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å så spennende!!

Du må oppdatere tidlig på lørdag alimi!! Da er jeg garantert skistret til pc´n!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...