Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er så LEI av det fullstendig meningsløse spillet som skal ta opp så mye tid fra samboeren min. Det dummeste er at voksne folk sitter å analyserer i timesvis både i forkant og ettertid av idiotkampene. Jeg forstår virkelig ikke hva som er så hinsides fasinerende med det dustespillet med overbetalte, bortskjemte møkkagutter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er jo at TV2 ikke snder noe annet enn kamper, selv etter de fikk TV2 Sport. Trodde liksom meningen var at sporten skulle holdes på en kanal, jeg... men men... de andre tv-kanalene er sikkert overlykkelige over at TV2 driver seerne sine bort fra kanalen.

Skrevet

jeg er overlykkelig over at både jeg og samboeren min IKKE interesserer oss for fotball:D

Skrevet

Jeg er ikke lei.. Vi er begge fotballmennesker, og eldste barnet også:-) EM er vel ikke favoritten, men siden det er ferie i tippeligaen...... Hehe

Skrevet

Men det er jo nå moroa begynner, kvartfinaler, semi og final:) Viola!!

Vi begge elsker fotball her da, men faktisk så er ikke EM favoritten! Men det står no på....

Skrevet

Synes det er kjempegøy jeg! Kampen som går nå er kjempe spennende, Portugal-Tyskland 0-2! Men det kan jo fort forandre seg.

Skrevet

ha ha ha................ jeg visste ikke at det var fotball EM før jeg leste at du var drit lei det, ja ja :-)

Skrevet

HÆ!?

Hvordan er det mulig å ikke like EM og VM - det er jo knall! Nei hallo i luken..!! Spesielt nå med kvartfinaler og sånn!

-og nei, jeg er ikke ironisk.

Skrevet

ÅÅH.

EM er jo spennende!!!

Og det er ikke så mye kamper, alt annet har jo tatt sommerferie, så tv2 sender kun 1 kamp pr dag, men ikke nå lenger for det skal jo bli kvertfinaler, semifinaler osv... Nææ, jeg koser meg sammen med sambo jeg=)

Skrevet

ingen fotball her i huset heller:D

Skrevet

Enig !! Jeg og sambo hadde leid film ikveld og skulle lage mat :) Men neida..Kroatsia-Tyrkia gikk jo..Ble til at jeg dreit i maten og satte meg ut på soverommet for og se film :P

Skrevet

Slutt med klaginga, og finn på noe annet å gjøre! Gå en tur, dra på besøk, les en bok, lim inn bilder, eller forbered dere til jobb!

Det er snakk om 1 kamp per dag i en 3-ukers-periode.

Hva med all den idiotiske realityen som sendes året rundt da...

Heia Nederland i kveld! :-)

Skrevet

Her stod jeg og nikka samtykkende mens jeg leste innlegget ditt, scoobidoo, helt til du sa "Heia Nederland" ?? Du mente vel Russland?

Skrevet

Jeg er så leeeeeeeeei fotball!!!.. Heldigvis har vi 2 tv'er, så det hjelper litt på:) Blir liten tid sammen med sambo da, men..

Skrevet

Ja, Balooa, jeg ser at jeg burde heia på Russland. :P Men det er egentlig ikke så nøye, bare Tyskland vinner hele greia. :-) Har alltid holdt med dem, syne de spiller bra.

Flaks at folk har 2 TV'r, siden det ikke går an å finne på andre ting om kveldene... :P

Skrevet

Jeg heia på russerne, og i morgen heier jeg på Spania av hele mitt hjerte, det er laget mitt og jeg klikker i vinkel om Italiakøddene vinner. Desverre tror jeg at det blir Italia - Tyskland i finalen.

Skrevet

Nei, nei. Spania vinner i kveld :-) Jeg liker ikke det italienske landslaget, de er usportslige, spytter og dytter, osv... Dessuten slo de Tyskland i semifinalen i VM i 2006! Og da skal jeg si deg det var liv i stua... I negativ forstand, hehe.

Skrevet

Spania er mitt lag.

Jeg hater italiensk fotball, skuespill og albue-i-ansikt-taktikk.

Så blir det Spania-Tyskland i finalen tror du?

Skrevet

Ja, jeg tippetTyskland-Spania i finalen før EM startet, og jeg tror fortsatt det kan gå. Jeg liker Spania, de spiller fint. Stort sett...

Men jeg tror selvfølgelig Tyskland vinner. :D

Skrevet

Blir litt forskrekket jeg, når jeg hører "EM tar opp hele dagen til mannen/kjæresten min"

En kamp varer 90 minutter! + som vi alle har sett, endel ekstra omganger og straffekonker da, men HALLO! En time eller to? Er DET hele dagen? Og som ei sa oppi her. Det varer bare i 3-4 uker. Og er hvert 4. år!

Heia Spania! Og hurra for litt fotball på tven. Godt å ha en interesse!

Skrevet

Det er vanligvis de samme damene som MÅ se svenske jordmødre, frustrerte fruer og alle andre dameprogrammer, dog hver dag, og hvert år.

Skrevet

Ja..Og lurer på hva de hadde sagt om mannen hadde sutra for de 45 minuttene hver tirsdag, fordi "Frustrerte fruer ødeleger heeeele dagen jeg og dama kunne vært sammen!!!" Hehehe. Her i huset syntes dessverre ikke mannen det er noe gøy med fotball, og det er utrolig kjipt. Kunne ønske han intresserte seg litt mer. Men han om det. Så lenge jeg får se EM er jeg fornøyd :)

Det er vel ville tilstander neddi Spania i dag eller, Balooa? Ønsker dere masse lykke til!

Viva la Espania! (eller hvordan det skrives)

Skrevet

Synn du føler det slik, jeg elsker fotball..Og endeli er ferien over for tippeligaen.

Sier ikke dette for å provosere noen.

Skulle ønske samboeren min var litt mer interesert i fotball, i dette forholde er det han som klager på dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...