Nemofish Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 1. Han som tjener 350 000 og kommer hjem tidlig om ettermiddagen, har fri alle helger, og med andre ord mye tid til deg og barna. 2. Han som tjener 800 000 og kommer hjem klokka seks hver kveld, ofte må jobbe overtid og i helger, men kan ta deg med på flotte ferier og gi deg mye materiellt.
It's all about me Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Nr. 2 Blir uansett mindre jobbing og høyre lønn enn det mannen til tider har nå.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Nr 1 - livet er så mye mer verd enn det som kan måles i penger
viktorogmilla Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Nr 1, uten tvil. Men helst nr 3. Han som tjener millionen, kommer hjem kl 15, har fri alle helger og 8 uker ferie.
Nit@™ Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Nr 2. Det blir jo like mye jobb som han har nå, men nå tjener han dårligere, så bonusen med ferier og materielle goder hadde vært greit det ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Nr 1. Men,jeg har en mann som tjener ca 350 000 nå. Og han kommer hjem kl 17. Reiser på jobb kl 0500. Tre dager i uka har han fotballtrening/kamp - og innimellom må han følge opp laget sitt i helger også. De tre dagene i uka det et trening, kommer han ikke hjem før klokka er mellom 20 og 22. Han legger seg ca 23 hver dag. Jeg syns det er for jævelig, mildt sagt. Men, jeg skal holde ut til oktober..
najs Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Helt klart nr 1. Mannen min byttet jobb når vi fikk barn og gikk ned 200 000 i lønn. Han kommer hjem kl 16 hver dag og vi synes det er verdt det hver eneste dag. Vi måtte droppe å bytte bil som vi tenkte, jeg måtte dra inn litt på shopping, men det betyr ingenting mot å kunne spise middag sammen hver dag, og få min fotmassasje foran tv på kvelden:-)
S.J.E.F.E.N Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 jeg har nr 2 bare med nesten halvparten i lønn og sjelden ferier og andre matrielle goder. så om han gikk opp 350000 iåret og jeg fikk masse ting og reiser hadde jeg vært super fornøyd. Og kansje ikke vært så gretten på all overtiden.
3 blå Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Med første øyekast: nr 2. Jeg er alene nå, så en mann som tjener så mye og kommer sent hjem skulle jeg nok takle. Men når jeg får tenkt meg om må jeg nok velge nr 1. Hva skal jeg med en mann som ikke er hjemme da?
Mom2Two Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Vanskelig å si. Selv har jeg en som tjener veldig bra, jobber ikke veldig mye overtid, men har alltid med seg jobben hjem.. Hvis nr. 1 er en jobb han ikke har med seg hjem, helt klart nr. 1.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 hehe.....ka ikke velge hvem man forelsker seg i.....jeg har en som tjener godt hvis han jobber mye,....dvs han er enten borte en del, elller jobber ca 10timer hver dag...minst.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en miks av 1 og 2 tenker jeg. Drar på jobb kl 07, hjemme 1730. Tjener ca. 650 tusen++, men jobber ikke helger eller overtid. Burde egentlig være fornøyd, men akkurat nå jobber jeg 60-70% stilling i butikk, så mange av ukedagene kommer ikke jeg hjem før kl 21. Og da får vi ikke sett hverandre så mye. Men fra høsten av går han opp i lønn og får mer fleksible arbeidstider + at jeg begynner i heltidsstilling og slutter kl 16. Det blir gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå