Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 En strek er en strek, og rosa var den. Nå stikker jeg over på 1.tri. Masse babystøv til alle sammen ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Randis Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer! Håper jeg kommer over og snart. Ser deg på den andre siden. (I hope.)
*Lunamor* Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer så mye!!! Hvor heldig du er som fikk den på første pp!! Kos deg, og lykke til fremover! håper vi ses på 1.trim!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Ja, tusen takk. Føler meg virkelig priviligert. Håper nå bare at spira har funnet seg skikkelig tilrette, og at alt står bra til. Lykke til. Vi sees nok snart igjen-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 så bra gratulerer så mye håper jeg også kan rusle over på 1 tri neste uke så sees vi der
Prinsemammaen Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer så mye! :-) *snapper til meg masse babystøv*
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 gratulerer så mye, og god tur til 1 trim, vi ses der kanskje om noen få uker... alle sammen:) Tar i mot babystøv:) lykke til, og klem fra Mine
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 SÅ heldig du er :-) gratulerer så mye. håper vi kommer fort etter alle sammen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå