Gå til innhold

Klyx for å sette igang fødselen?


AnneF82

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har hørt om noen som fikk anbefalt av jordmor å sette klyx hjemme for å få igang fødselen? Noen med erfaring eller har hørt det samme? Er jo ikke umulig, da tarmen kanskje stenger for babyen. Begynner å bli litt desperat nå, tre dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper noen vet noe om dette - vil og vite!!

Har 2 dager igjen til termin - men kynnere hele natta - og dårlig på å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det på sykehuset etter at riene hadde begynt, og det virket som om det forsterket de. Så det kan godt hende at det kan ha effekt å gjøre det hjemme.. det kan vel ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan sette fart på sakene. Fikk det på sykehuset, og det var etter det at riene tok seg til på alvor. Anbefaler ellers mest å ha hyppig sex, å la spermen "virke "inni der en stund. Dette er et sikkerstikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min erfaring er at du må være helt moden for at klyx skal sette i gang fødsel. Selv har jeg 6 dager til termin. var på sykehuset tirsdag var moden fikk klyx og akapentur som kun resulterte i mase rier som stoppet opp. Så tror det kommer an på person til person, men det som har hjulpet meg før er en rask gå tur da har vannet godt.Tenkte å prøve det når termindato er der. Men masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en liggende, har plukket den frem, men har gått forbi den mange ganger ikveld...... vet ikke om jeg skal tore meg til.....

sitter oppe ennå, siden jeg ikke har tatt den. har sååååå lyst! men gruer meg litt itl smertehell..... som vi må gjennom i en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...