meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg syns det er ekkelt å ringe og spørre spørsmål om jobb jeg lurer på om jeg skal søke. ER bare 50% jobb og jeg skal studere uansett, så lurer egentlig på hvordan arbeidstidene er der. Men syns det er dødsekkelt å spørre om slike teite spørsmål. Men det er lov å spørre om slik, ikke sant?
Sivalur Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Såklart det er lov å spørre om slikt!!! Det er jo temmelig relevant for deg å vite om arbeidstiden er fra 7-11, fra 10-14 eller fra 17-21 (for å ta noen ville eksempler). Spørsmålet er overhodet ikke teit, så sant det da ikke står i stillingannonsen at man jobber mandag, tirsdag og fra 10-14 på torsdag liksom... Ring i vei og lykke til med søknaden!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Nei, det står bare at det er 50%.. Ja. Klart det er viktig for meg å vite om det er 4 timer hver dag eller noen hele dager i uka. Ikke like aktuelt å søke på 4 timer hver dag heller:)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Da ringte jeg og arbeidstiden var ikke fastsatt enda. Nei, så da er det bare å søke og se evt se om det er aktuelt og satse på at man da kan få tilpasset om man skulle få den:)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Takk. ikke sikkert de vil ha meg, men jeg prøver nå hvertfall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå