Gå til innhold

Så har han feber igjen.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann så nok en gang litt pjusk ut da jeg hentet han i barnehagen i går. 39, 4 viste tempen denne gangen. Av med klær og inn med paracet. I går kveld var han våken flere ganger og slet med mareritt og feberfantasier og til tider helt hysterisk.

Vi ringte barnehagen i dag og han fikk selv melde seg syk. Han fikk beskjed om å si fra når han blir dårlig og da sa han i telefonen at han ble det da de spiste, men at han ikke ville si fra. Ikke enkelt å være ansatt for å passe på heller da. Det er definitivt bakdelen med store barnehager....

I dag tidlig hadde han 40,1 og det synes jeg er høyt på morgenen. Vi tar det med ro, skal kjøpe flere paracet og høre om de selger voltaren reseptfritt på apoteket. Det var det som fikk feberen ned tilslutt, både i går kveld og sist da vi havnet på legevakta.

 

Ja ja, da får vi se hvordan vi får hentet bilen på service, hentet LilleSnupp i barnehagen og være hjemme til våre venner kommer for å shine feriehuset.

 

Uansett så får dere ha en god klem hele gjengen, så leker vi plutselig her inne igjen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God klem til deg Trollmora! Og god bedring til eldstemann. Håper du klarer redusere feberen og at han kommer seg utover dagen.

 

Klem klem

Skrevet

uff lille vennen som blir så varm... jeg håper han kjølner litt utover dagen. Når det gjelder henting av biler og minstejenta så er jeg i feil by... får du hjelp av noen tror du? har du noen å spørre... det er skkert en mamma i bhg som kan svippe jenta di hjem i ettermiddag i alle fall, men den bilen...

Skrevet

jeg glemte å si at klemmingen er det jo vi andre som burde stå for i dag... :-)

 

 

klem klem klem klem

Skrevet

Uff, dette hørtes ikke kjekt ut. Ikke morsomt med små barn som har feber. Vi hadde en runde her på mandagen. Lille M hadde 40 i feber, og ville bare ligge på fanget mitt hele dagen. Ikke likt ham, som stort sett ikke vil sitte stille et sekund.

 

Høres ut som du hadde mye på tapetet i dag. Kanskje dere kan få hentet bilen senere på kvelden, hvis det er lettere å få hjelp da? Det har vi fått hos verkstedet vårt, var veldig kjekt da jeg ikke kom meg ut på dagtid alene.

 

Ønsker god bedring til eldstemann, og håper det ordner seg med alt som skal gjøres i dag.

 

God klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...