Gjest mamma'n t go'gutten*FØDEKLAR* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Mener å ha lest at man ikke skal ha sex når slimproppen har gått pga fare for infeksjoner? Men så leser jeg flere steder at det er bra å ha sex når den har gått for da kan sex virke for å sette i gang fødselen..? Hva stemmer?
Chick Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke det er farlig å ha sex, for det blir på en måte "kjente" bakterier..Annerledes med offentlige bad osv:)
Limlamli Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tanta mi fikk beskjed om å ha sex da hun var i fødsel på sykehuset, for å få fortgang på sakene. Så det er vel neppe farlig da...
Gjest mamma'n t go'gutten*FØDEKLAR* Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Takk for svar! Så bra;) Da får vi prøve igjen..ga litt opp etter flere forsøk her..men tror slimproppen eller hvertfall deler av den har gått nå..så kanskje nytt håp..
Bilingüe Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Snakket med jordmor som trodde kanskje slimproppen min hadde gått (litt skeptisk jeg da), men hun sa hvertfall at jeg kunne gjøre alt hva jeg ville i forhold til bakterier, f.eks. bade i basseng og sånt. Og da sikkert også sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå