Lala & Po Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hei, Er på dag 16 i syklusen og i følge eggløsningskalkulator hadde jeg el i går. Men har hatt litt blod også de siste to dagene. Ikke så mye, men har aldri hatt det før. Kanskje det ikke er el og kroppen min som er litt forvirra...? Hvordan skille dette fra "vanlig" spotting. Har aldri hatt problemer med spotting tidligere så dette er helt nytt for meg. Veldig takknemmelig om noen kan dele litt erfaringer....
*Lunamor* Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Det sies at blod under el tyder på ekstra fruktbarhet! Er det mye blod? Eller er det bare blod i el-slim? (beklager detaljene)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har masse erfaring med blødning under EL. For jeg gjør det hver gang. Jeg blør/spotter nå på min 5 dag. Jeg begynner å blø noen dager etter EL da. Jeg er faktisk litt deppa pga dette, vet ikke helt hvorfor, men det er vel noe med at jeg er redd det er noe som ikke stemmer og som gjør at jeg ikke blir gravid igjen... Så dersom jeg ikke er gravid nå kommer jeg til å kontakte en lege for å få en GU. Har googlet og lest mye om blødning midt i syklus, og det står at så lenge det kommer under EL er det (mest sannsynlig) ufarlig. Men er man plaget med mye blødninger i hytt og pine kan det være urt å sjekke om det ikke er noen grunn til dette. Var vel kanskje ikke noe svar dette, men tenkte du skulle få vite at du ikke er alene
Tobarnsmamma!!! Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Jeg hadde sånne blødninger to ganger i vinter og vår, kanskje større - den siste varte i 5 dager. Ble deppa av det og kjente meg absolutt ikke fruktbar, i hvert fall hadde jeg overhodet ikke lyst på sex, og ble bekymret for om noe var galt. Når har jeg gått til akupunktur i neste to mnd. og har ingen sånne blødninger lenger :-) Akupunktøren var godt kjent med dette, det skyldes ofte hormonell ubalanse av en eller annen sort. Jeg er kjempefornøyd, og glad for å være kvitt alt dette rotet. Så jeg anbefaler å søke hjelp, akupunktur, eventuelt homeopat eller lege. De kan gjøre noe med det, og da stiger humøret også!
Lala & Po Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 Hei igjen, Takk for svar. Ja, begynner å lure på om noe er galt jeg også. Har blødd litt mer i dag også. Det er jo ikke mye...ikke tr-blod liksom. Men litt blod og litt el slim (litt detaljert her...kremt...). Tydeligvis kroppen som er i ubalanse ja. Lurer på om noen har blitt gravide under slike perioder ? Noen som vet noe om det? Eller kan jeg bare droppe tanken på graviditet denne måneden? Krysser fingrene for at blødningene gir seg for oss alle. Det får da være nok med tr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå