Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Var hos jm i går etter plutselig å blitt veldig uvell... Viste seg at jeg har forhøyet blodtrykk,proteiner i urinen og hevelser + andre symptomer som kan minne om sv.forgiftning. Er bare i uke 30,så håper indelig at dette skyldes noe annet. Tok blodprøver og sitter nå å venter på svar. Det å ikke vite gjør meg gal! Til dere som har fått bekreftet påbegynnende sv.forgift. hva skjer videre og er det mulig å ha dette i flere uker,før en må forløse barnet? Om ikke kan dette bli en liten gutt med en tøff start på livet:( Prøver ikke ta sorgene på forskudd,men det å ikke vite er ti ganger værre enn å få et svar føler jeg...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Dytter! Trenger svar på dette jeg også - vil helst gå i noen uker til før vesla må ut...
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hei.. Fikk begynnende svangerskapsforgiftning med førstemann.. Dette var bare et par uker tid før termin da.. var inne på kontroll hver dag i ei uke ca, men da blodtrykket fortsatte å stige ble jeg lagt inn. Ble observert sjekket for BT ofte, og fosterlyd sjekket. Torsdag tok de hinner, ingenting skjedde, fikk tabletter fredag morgen, ingenting før om kvelden ved halv elleve tida.. Fødsel startet da, og gutten var ute 0352.. Det som er skummelt er jo at det kan være fare for både mor og barn.. Så de tar ingen sjanser.. Nå er jo dere hvertfall kommet så langt at det er store sjanser for å redde barnet da.. Men selvsagt best at de er til termin.. Jeg følte forresten ingenting av dette.. Skjønte ikke hva de stresset med,, jeg var da frisk!! Men i ettertid har jeg jo skjønt at det kunne vært farlig.. Håper det viser seg at det ikke er dette du har, men noe helt ufarlig som bare var tilfeldig.. Hadde 100 i undertrykk før jeg ble sendt, var oppe i 120-125 før gutten kom, 3 i ødem , og protein i urin.. LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå