junijente fikk julijente Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Mora til stesønnen min på 13 år har nå gått med på at han skal flytte til oss, som gutten selv vil. I vinter satte hun seg totalt på bakbeina da mannen min tok det opp med henne, men hun har nok tenkt en del på det, for hun hadde vært helt rolig da mannen min tok det opp igjen nå. Jeg har vært veldig for at gutten skal flytte hele tida, men må innrømme at jeg nå føler meg mest spent. Det blir jo veldig annerledes og nytt for alle, ikke minst fordi jeg har termin 2 dager etter at gutten flytter hit. Men vi er veldig innstilte på at dette skal gå bra, og jeg tror virkelig at gutten kan få det bedre her enn han har hatt det der mora bor.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Skjønner at du er spent. Skal få 2 fulltidsbarn samtidig. Vi har selv en 13 åring i hus, men kun annenhver helg. Men barnet er hos oss hele sommerferien. Jeg synes annehver helg er langt mer slitsomt enn når hun er her fast. Om sommeren får vi rutine på ting, vi får hjelp til den lille og det blir mye mer avslappet stemning. Når vi har barnet annehver helg blir det mye tid som skal tas igjen og jeg opplever disse helgene som litt circus hvis du forstår. Dette kommer til å gå kjempefint. En 13 åring kan i stor grad ta vare på seg selv. er han ikke vant med det, så kan det læres - han blir helt sikkert en ressurs for dere siden han selv ønsker å bo hos dere:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer så masse! Nå får dere nok mer ro og orden... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå