☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er 5+2 og har hatt blødning i to døgn..litt klumper ogsåHar avtatt mye nå, og jeg har ikke hatt noen smerter.Føler meg fortsatt gravid(ømme pupper, småkvalm, svimmel..), men det kan vel henge i etter en SA? Snakket med gyn. i stad og skal inn på UL på mandag(da er jeg såpass på vei at de kanskje kan se noe...) er forberedt på det verste:-(
Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 krysser fingrene for deg at det har gått bra !
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Hei Trist å høre, men godt du skal sjekke det på ul. Mine symptomer forsvant veldig fort etter en MA. Så vi får krysse fingrene for at det fremdeles er noe der :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 takk for svar...har flere venninner som også sier et symtomene forsvant med en gang, og de hadde veldig mye smerter...TVI TVI!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Masse lykke til på ul! Håper det er liv i spiren din! :=)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 er glad det ikke er førstemann, for da hadde jeg nok vært mer stressa.Har ei nydelig tulle på 2.5 år fra før;-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Masse lykke til på mandag, krysser fingrene for deg & babyen )
Thessa og Bebbis Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Stakkars, sikkert ikke noe hyggelig situasjon for deg. Men ikke UL før Mandag??? Hvorfor tok de deg ikke med en gang? Det syns jeg er dårlig. Lykke til ihvertfall, syns du skal ringe og si at dette blir for stor påkjenning for deg!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 de mente det var lettere å se når jeg var 6 uker på vei...er jo ikke så mye å få gjort fra eller til nå...bare vente!
Thessa og Bebbis Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Det er sant, men lov meg at du følger godt med på kroppen din nå. Ring om du opplever NOE SOM HELST som er litt utenfor normalen! Man vet aldri hvordan kroppen reagerer. Min reagerte ikke som den skulle. Så jeg vet litt hva jeg snakker om. Lykke til!! Masse lykke til! Håper det ordner seg for deg. Klem
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Uff, grusom situasjon å være i...Jeg og et par andre innpå her er litt på ampen også, jeg var på ul for snart to uker og enten er jeg to uker tidligere på vei enn antatt,eller så har det avsluttet seg..... Jeg også får vite resultatet på mandag,-klokken tre. Jeg skal dytte opp tråden vår, vi er flere som får svar på mandag og tirsdag om hvordan spirene våre har det... Eh, tråden heter fa** har vært på Volvat, eller lignende. Dytter den opp om du vil komme inn og holde ut helgen med oss.... *Klappe på* Helt grusomt ikke vite hva som foregår. Men, har venninner som har blødd seg igjennom hele svangerskapet sitt,og fikk friske vakre babyer til slutt likevel...Så ikke gi opp magen din helt ennå. Jeg var også for tidlig til å se hjertelyd,- men på mandag er jeg enten ca 7 uker og han kan se hjerteslag, eller...ikke. Vi håper på det beste alle sammen
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2008 takk uglemamma!!! vi får holde ut helgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå