samirah87 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 hei kei27 Her er det ikke så mye nytt. Fortsatt ingen TR, og er på dag 52. Men jeg lurer litt på om jeg hadde EL i går, for har litt vondt i den ene siden + el slim (tror jeg), men jeg vet ikke altså. Denne kroppen min, er vanskelig å forstå seg på for tiden. Det er jo typisk om jeg for en gangs skyld har el nå, så er mannen bortreist!! hvordan går det med deg? har du kjent noe mer symptomer?, og ikke minst, har du testet? *spent* klem
kei80 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Hei! trodde også jeg hadde el igår(se innlegget mitt fra inatt)så sikkret oss bra! uff,er typisk som du sier,når mannen din er bortreist.. kvalmen er borte og puppene ikke fullt så ømme.Men ikke noe tegn til tr heller.bare negative tester også og føler meg ikke gravid.så håper tr er rundt hjørnet. krysser for at vi får tr i løpet av helgen klem
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er ikke en av jentene dine, men svarer fordi jeg vet du vil vite;) I dag fikk jeg mensen og da en syklus på 30 dager kun. Forrige var jo på 29 og jeg tror nå offiselt på at salvieteen hjelper meg. Dette er jo skikkelig bra i forhold til 38 dager osv:)
kei80 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 hehe er det mulig,trodde du også stod i overskriften!! men du vet jo at du er selvskreven:) uansett beklager den! tilbake til tema:JIIIIPPIII! Dette ser jo mer enn bra ut!!da satser vi på el i rute også! endelig gladnyheter! fortsett med å holde meg oppdatert klem
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 He he, jeg er ikke så veldig fornærma da;) Du venter enda? Jeg kjører på meg salviete frem til dag 12 jeg nå Og så håper vi på det beste. Håper jeg har el før ferien med familien bare!
samirah87 Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 El hos deg også? Så bra!! Endelig skjer det saker og ting! Man blir så lei av å gå dag ut og dag inn, uten at det skjer noe. Godt dere fikk sikret dere Håper virkelig det klaffer for deg! Krysser alt som krysses kan, inkl. beina som jeg må holde krysset helt til mannen kommer hjem. hehe. *smøre meg med tålmodighet* Ja, nå som denne sjansen gikk fra meg, må jeg bare vente til neste EL. Aner ikke hvor lang tid det tar. Jeg tror jeg skal vente og se hvor lang denne syklusen blir, og neste. Så skal jeg bestille time hos legen, og høre om jeg kan få noe for å få i gang el. hvis dette syklustullet fortsetter. Man får jo så få sjanser.
kei80 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 får håpe det!ten høres ut som en god plan.ikke noe nytt her,bare gleder meg til ny pp!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Ja, ikke sant. Håper det skjer noe spennende snart:)
*Mo9cA* Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Nå vet ikke jeg om det er meg du mener når du skriver *Moca9cA*, men jeg svarer nå jeg siden jeg er litt innbilsk, hehe;P Jeg tror faktisk at jeg har hatt EL nå for jeg har hatt veldig vondt i ene eggstokken de siste dagene....Så her kjører vi på for fullt i håp om at det nå skal klaffe:-)) Så hvis jeg faktisk hadde EL nå og alt fortsetter i samme tralten som tidligere sykluser så vil denne pp være på "bare" rundt 40 dager:-)) Håper virkelig at dette stemmer for e pisse lei av disse laaaaaange syklusene *oppgitt* Noe nytt med deg da Kei27? Klem fra
GledeGlede Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Kei27 Det går dårlig her, desverre. Er på dag 29 og ingen tegn til at dette skal bli en normal syklus. Testet EL i 14 dager, så orket jeg ikke mer. Ingen utslag der. Vel og merke billig stiper. Men har ikke hatt noen tegn på at det har vært EL. Temperaturmålingene går det ikke ann å se på. Tempereaturen min svinger fra dag til dag. Han hopper opp og ned. (Tar den med engang jeg våkner). Håpløst dette!!
kei80 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2008 Samirah87:Vet ikke om jeg hadde el,men fikk slim(dette har jeg ikke hatt siden før ma) Godt du har planer om legetime,skjønner godt at det er håpløs med laaange sykluser for å ikke snakke om ustabile! Håper han har noe som fungerer for deg,på tide! Du får ha en god helg og kose deg så godt du kan!klem
kei80 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2008 JO det var deg jeg mente vetdu:) Men har en liten tendens til å skrive litt feil i farten hehhe! Fantastisk at du tror du har hatt el!!!spenndene,krysse krysse Vi satser på at den ikke bli lengere enn 40!!! Det nyeste på meg er at jeg fikk en str større pupper i løpet av natten hehee,de er oppsvulma og kjempe vonde,så får ta det som et godt tegn på enten en posetiv test til uka eller mens rundt hjørnet:) Ha en fin helg! klem tilbake
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 en str større pupper? jeg tenker jo bare at du er gravid jeg da:)
kei80 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2008 Hei Nord-norge-jenta! Så leit å høre at det ser ut til å syklusen din også blir på utur denne mnd å.Skjønner godt at du ikke orket teste mer el,hadde det slik forrige pp selv så valgte og la hver denne mnd. Så rart at tempen lever sitt eget liv for å ikke snakke om irriterende! Får bare satse på at du får mens rundt hjørnet! Prøve å kose deg i helgen! klem
GledeGlede Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 Ja, får håpe tanta dukker opp i løpet av helgen, nå som jeg får slappet av. Man slapper jo ikke helt av når man venter på tanta, hver dag, flere gang for dagen. Du får kose deg i helga du også kei27. Håper puppevoksingen din skyldes en graviditet!
*Mo9cA* Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Puppevoksing er jo bare kjempebra da:-)) Jeg skal krysse fingrene for at det er graviditet og ikke mens pupper!!! I dag har jeg fått såre brystvorter noe som er ett sikkert tegn på at EL er over. Hvis jeg faktisk har EL da og det vet jeg jo egentlig ikke:-S Mister litt motet om å være gravdi når jeg får såre brystvorter for jeg innbiller meg at hvis jeg nå blir gravid så skal alt være så mye annerledes, hehe;P Men jeg er jo faktisk strålende fornøyd om bare mensen kommer inn i litt mer normal syklus jeg da:-)) Håper at den blir normal for oss alle snart og ikke gi opp håpet for plutselig så kan den komme i normal gjenge:-)) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå