Gå til innhold

kan noen kverke gubben for meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har vært syk i fire dager, så jeg har hatt barna natt og dag.

Skulle på jobb i dag, så jeg tok elstemann i natt og skulle få sove litt lengre i dag...

Men han satt oppe i hele natt på dataen, og minsten fikk ikke sove (90%sikker på at det er pga at det var lyst i stua og lyd fra pcn, han sovner bare det er mørkt og stille)

Så måtte opp klokken 6 med ungene for han skulle hvile til han skulle på jobb..

Men nå skal han ikke på jjobb likevel.

Så han sover og jeg sitter igjenn med ungene.

Spurte om han da kunne ta minsten så jeg og eldste kunne gå en tur, men NEI..

Ødlegger hele dagsrutinen dette her nå, og eldstemann skjønner at pappaen bare er på soverommet, og blir hysterisk når han ikke får være der inne.

åååååååååååå

er så forbanna akkurat nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn. Nå har jeg kverka han for deg. Gå på soverommet og se...

Skrevet

jupp, helt i koma.. bare synd han snorker sånn =0)

Skrevet

Hva med å gå inn på soverommet å si rett ut hva du mener om denne oppførselen.

Det hadde jeg gjort, for ikke får du noen premie eller stjerne noe sted for å holde alt inne og husfreden oppe.

Nei, dra med deg ungene dine inn og slippe dagslyset inne, og si at disse er faktisk like mye dine som mine og nå er det på tide at du tar det ansvaret du må.

Kan du sitte på pc hele natten, så fikser du sikkert det å være pappa en stund også.

Jeg hadde freset som en katte, garantert!!!

En ting skal du vite.....om du ikke gir han noen reaksjoner på denne oppførselen, så er det det samme som å stille godta at han holder på sånn. Det er du selv som kjemmer han bort!!!

Skrevet

går jeg inn bare begynner vi å krangle (IGJEN) og det ender alltid med at jeg blir bedt om å gå og ikke komme igjenn (og en av disse dagene kommer jeg til å gjøre det også... orker snart ikke mer..)

Skrevet

Ikke gidd å krangle da!!

Gå inn og krev, dermed går du bare ut igjen. Ikke vis at du er sint, bare vær saklig og bestemt!

Kjenner jeg blir matt. For en DOTT.

Skrevet

Har du noe sted du kan dra da???

Om det er sånn han er meget barnslig etter min mening, så fortjener han den samme behandlingen tilbake.

Jeg hadde tatt med meg ungene og dratt til noen....helst så langt unna som mulig og det uten å si noe.

Han der trenger virkelig en vekker og bli tørr bak øra.

Ut i fra hva du forteller oss her nå, så eier han ikke respekt for deg og da bør du ta å sette deg i respekt hos han.

Når han kommanderer deg ut av rommet, så bøyer du nakken og tusler ut.....tette kjærring tenker han nok der han ligger!

SLUTT å kryp for den dusten, stå opp for deg selv og vis han at nok er nok.

Du har jo ikke bare 2 barn, men 3 etter min mening.

Hadde gått inn igjen og bedt han til helvete(sorry men blir litt sint her på dine vegner) komme seg opp av den sengen, for hvis ikke ringer jeg sjefen din og forteller han at du skulker jobben.

Vis han at du er en egen person, som han ikke kan kjøre over som han vil!!!!!

Skrevet

det jeg har mest lyst til ja...

men da får jeg ikke komme igjenn.

Bodde fra hverandre, men da jegfant ut jeg var garvid ville vi prøve..

Gikk så som så, og så var jeg gravid igjenn...

Når jeg sier noe, får jeg bare slengt tilbake "du som VIL være her"

Så personlig hadde jeg nok hatt det best alene, men vil at barna skal vokse opp med oss begge, hvertfall tiol de kan forstå evt hvorfor mamma og pappa ikke bor sammen

HI her foresten...

Skrevet

HI, han vil jo ike at du skal være der han da. så da hadde jeg dratt jeg, oim jeg var der. hvis du tror at barna har det best med foreldre som ikke er enige så tar du feil. hvis far er helge pappa, så må han i allefall tilbringe litt tid sammen med dem. nei, kom deg ut. han der er ikke noe å samle på!!!! han sier jo at han ikke har noe i mot at du drar, da elsker han deg ikke.. DESVÆRRE!

Skrevet

Huff....han slenger jo egentlig rett ut at det er det samme for han om du blir eller går.

Hva er det han har som er så spesielt, slik at du bare MÅ bli??

Om du vet at du klarer deg alene med ungene, da hadde jeg ikke nølt et sekund. Han hadde kun sett bukseræva mi, for det å være sammens med ungen sin skyld, det er bare tull.

Greit dere muligens ikke krangler foran ungene osv, men du skal vite at barn oppfatter og får med seg mer enn hva vi voksne til tider tror.

Han hadde muligens vært en bedre far om du bodde for deg selv, for når han hadde ungene hadde han jo mått vært der for dem da du ikke er der å tar alt ansvaret!!!

Hvorfor er det så viktig at barna skal forstå hvorfor dere ikke er sammen, det takler det jo bedre i lav aldrer enn stor alder. Og i ettertid kan du jo forklare for dem og de vil garantert forstå.

Ikke gråt deg til kjærlighet, spesielt ikke fra en som ikke vil gi deg den overhode.

Det finnes garantert en der ute som gir deg det du trenger og det på den måten du trenger det:-)

Skrevet

Hehehe, vel, ser hvorfor du blir sint. Likevel vil jeg ikke kverke han for deg, jeg er sikker på at han tross alt gjør seg bedre levende :)

Skrevet

Dette må jo være ena av disse typisk DOTTENE som blei diskutert for en tid tilbake :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...