AnonymeAnine Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg må bare si det: jeg er så heldig! Jeg har termin i morgen og derfor er foreldrene mine her, for å hjelpe oss litt. I dag er sønnen min hjemme fra barnehagen (han er 2 år) og jeg sitter her, fremdeles i morgenkåpen, min mor rydder på kjøkkenet og min far leker med sønnen min. Heldig, jeg:-)
Randis Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Så deilig. Godt å høre du setter pris på det. Lykke til med fødsel.
Petrine C",) Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Du er heldig, men føler du deg ikke litt sløv? Jeg har termin om 4 dager, har og en sønn på 2 år, men klarer meg helt fint selv... Sambo hjelper selvsagt til etter jobb...
AnonymeAnine Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, jo, føler meg veldig sløv. Gidder ingenting, nå som jeg har hjelp. Har bekkenløsning så det meste har vært et ork å gjøre i mange uker nå, men nå har babyen kommet såpass langt ned i bekkenet at det har stablisiert seg og da er det ikke så vondt lenger. Så i prinsippet kunne jeg vært mer aktiv, men... Som sagt, jeg har det veldig behagelig akkurat nå. Hadde jeg vært rik hadde jeg hatt Au Pair, hushjelp og gartner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå