Limlamli Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Når var dere der? Var det verdt alle pengene? Fikk dere bra bilder? Jeg har stått på venteliste og trodde at det var for seint for meg nå, men så ringte de igår å tilbød meg time 1.juni. Jeg er da 1dag unna uke 33. Dama jeg snakka med sa at det er like stor sjans for å få bra bilder da som i uke 26 feks, så jeg måtte ikke være redd for det. Å man betaler bare halv pris om det blir dårlige bilder. Men jeg er fortsatt i tvil. Er så mye penger, å jeg har 2timer å kjøre for å komme dit. Er det verdt det??
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Synes absolutt det var verdt det. Vi var i uke 29, det eneste var at lillemann lå med hendene foran ansiktet stort sett hele tiden og ville ikke flytte noe særlig på de. Men vi fikk masse fine bilder, de fleste i profil men det synes jeg ikke gjør noe og sånne morsomme filmsnutter :-) Den ene filmsnutten vinker han sånn kongelig til oss! Synes det er veldig gøy å ha det å vise han senere...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var i uke 31+3, det var for sent for meg. Hun hadde lagt seg med hodet så langt ned i bekkenet, så det var nesten umulig å få sett henne. Fikk 2 utydelige bilder, men fikk målt hvor stor hun var Greit nok, men ville vært bedre for min del å dratt i uke 27 / 28. Var jo koselig uansett å få sett å hørt henne igjen
CaspersMamma Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var i uke 30 og det var visst perfekt i følge gyn. Fikk kjempefine bilder:)
jurgita&runa&trym Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 det varierer veldig fra ul til ul. vi var på ul første gang jeg var i uke 25, ble veldig skuffet, siden jeg hadde store forventninger. da måtte jeg bestille ul på et annet sted.da var jeg i uke 31, og det var det beste jeg kunne har gjort. jenta ville ikke vise seg, men legen var utrolig flink, så vi fikk mange fine bilder og film på cd.
loffmusa Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 hei. jeg var i uke 27 (26+5) og fikk kjempe bra bilder. hu lå me arnen sin ved siden av fjeset nesten hele tiden. vi fikk et bra bilde av kjønnsleppene der det ikke lenger var tvil om hva vi ventet oss;) vi var i tønsberg og bet 850kr og det var det såååå hverdt. på dvd var dt skjønn svensk musikk inntil filmen og bildene og dt var helt herlig.( kvinnedoktoren var svensk) han sa da til meg at den beste tiden er 26-28 uke
Limlamli Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for svar! Vanskelig dette, hadde ikke vært i tvil om de hadde ringt tidligere i svangerskapet. Jeg bor på Steinkjer og bruker 2t til Trondheim, så det er jo en viss utgift det også. (Bommer, diesel...) UL koster nesten 1400kr. Lurer på om det er vært tiden og pengene når sjansen er stor for at det ikke blir bra. Er jo bare 2mnd til jeg får se den lille uansett...
Kjærlighet <3 Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har bestilt time til 3D Ul når jeg er 32-33 uker på vei. De sa at de ikke hadde noen garanti for hvordan bildene ble, men det hadde en ikke tidligere i svangerskapet heller. Det kommer an på hvordan babyen ligger:-) Grunnen til at vi ikke har vært tidligere er at vi bor i Bodø og her er det umulig å time, så har bestilt time i Oslo når vi er der på ferie:-)
01-08-2008 Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Det er helt klart verdt det selvom det koster masse og det er langt unna.. Vi var på 3D ultralyd i uke 26, men det var fordi jeg ville ha noe å glede meg til med fødselen og.. Jeg ville ikke vite hvordan han så ut 100% lissom.. Vi dro på 3D ultralyden pga at jeg har ikke klart å slutte å røyke mens jeg har gått gravid. Og da ville jeg bare se at h*n hadde det bra og at han ikke så rar ut eller noe. Måtte bare ha en bekreftelse. Lykke til hvis du skal på 3D... Det er kjempe koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå