Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 har i lengre tid hatt ubehag i underlivet og den siste celleprøven jeg tok ga ingen klare svar, men sa jeg burde ta en ny test innen 6 måneder. Nå blør jeg fra tid til annen og jeg har enkelte ganger Kløe/svie nedentil. Har en ung lege og er redd personen ikke vil ta meg på alvor og si jeg er hypokonder eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Skaff deg time hos en privatpraktiserende gynekolog!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Få deg en gynekologtime så fort som mulig. Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men det er ikke sundt å gå rundt å engste seg for sånt. Få det ut av verden så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Jeg er sykepleier. Smerter nedentil skal undersøkes av gynekolog. Det behøver slett ikke være kreft. Man har ikke nødvendigvis smerter hvis man har kreft som mange tror. :-) Det kan være alt fra cyster (helt ufarlige, veldig vanlige og kan ofte føles ubehagelige) til muskelknuter på livmoren.. Mange ting som kan forårsake smerter! Du må ikke bry deg om hva legen tenker om deg. Få deg time til gynekologisk ultralyd, det er helt sikkert ikke noe farlig! Og hvis det er det, så trenger du behandling raskt for at det ikke skal spre seg!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Dette er helt sikkert ikke noe farlig. Men be legen om en henvisning til gynekolog, evnt bestille time hos en privat selv. Dersom du går på hormonprevensjon, er det vanlig med småblødninger. Evnt polypper og cyster kan også forårsake blødninger. Men få det uansett undersøkt hos en lege/gynekolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå