*Vetlis* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Å i så fall, er du fornøyd? Hvor gjorde du det og hvor mye kostet det?
mirredutt Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Jeg tok brystløft og silikon (under muskelen) for tre uker siden. Er kjempefornøyd og hadde uten tvil gjort det igjen. Gjorde det på Nobel Clinic i oslo, betalte 40 000 kr.
*Vetlis* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 oi, så flott da! Jeg har ikke noe å løfte på, så jeg slipper vel unna den biten. Sjekket du mye rundt før du bestemte deg? Å hva kom det av at du valgte akkurat den klinikken?
Prinsemammaen Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Tok silikon for 6 år siden på Colosseumklinikken. Kostet 25 000,-. Er strålende fornøyd. Det er den desidert beste investeringen jeg har gjort (i tillegg til laseroperasjon av øynene)!! Kommer helt klart til å gjøre det igjen, når jeg er ferdig å få alle barna jeg skal ha... De har nemlig blitt litt mindre igjen etter amming.
mirredutt Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Ja da slipper du nok å løfte og prisen blir ikke så stiv Jeg var først på konultasjon hos colosseumklinikken, men kom ikke helt på nett med kirurgen der. Han ville legge inn 500 cc i brystene! Tydeligvis glad i stoore pupper. På nobel følte jeg med "hjemme" med en gang. Følte det var et litt mer proft opplegg rundt operasjonen. Måtte først fylle ut et skjema med opplysninger om meg selv, deretter prat med kirurgen og tilslutt en prat med rådgiver. Følte at jeg var i gode hender. Anbefaler dr. Lykke og dr. Barstad på det varmeste. Lykke til med valget! )
mirredutt Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Kan jo nevne at jeg la inn 280 cc i hvert bryst og fikk en c-cup. Var en slapp B fra før.
*Vetlis* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for svar jenter :-) Jeg er så redd for å gjøre noe jeg angrer på pga at jeg velger feil plass, om dere skjønner? Kjenner noen som har gjort det, som har vært lite heldige med resultatene for å si det sånn. Ang str, så har det vel litt å si på kroppens str også? Etter som jeg har skjønt legger de vel under muskelen på slanke jenter? Jeg er ikke slank hehe! Men sa til mannen min i går, at jeg ikke har lyst til å pupper som jeg kan bruke til å servere frokost på :-(
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg la inn 250 i hver og er veldig fornøyd. Var en b, er nå en d, uten at det lyser opp at det er silikon. Gjorde det på askimklinikken, betalte 31000. Da valgte jeg sånn som du kan ha livet ut, ikke må bytte etter 10 år. Der var de veldig flinke.
*Vetlis* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Livet ut? Det har jeg ikke fått med meg finnes...... Fortell er du snill .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå