mandapus Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 ja, vi har rikstv, men får ikke ikke viasat4 og tv3... ikke siden igår.
mpb♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Fy f*** så spydige og utrolig lite hjelpsomme dem er på kundeservice til Viasat! Ser frem til å bytte ab. i hvert fall! Argh..
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Hehehe, hva sa de? Husk at det jobber 100 stk der da så det kan jo hende du var uheldig med den ene personen du møtte
Dotten Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 De er nok baaare lei "umulige" kunder... he, he. Jeg har slitt med kundeservice i 3 måneder, ang. en faktura som de selv har rotet med. Såååå irriterende. De stengte jo signalene flere ganger også. Tror jeg ringte dem 10 ganger, men man treffer jo alltid på forskjellige folk! Sendte 3-4 fakser osv. Men etter 3 mnd. klarte de å ordne opp i sitt eget rot! Takk til Alexander på kunderservice Meeen, vi skal også si opp nå. Har begge deler, og beholder kun Canal Digital!
mpb♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Han kunne ikke fortelle meg hva problemet var, men snakket til meg som om jeg skulle vært en liten unge da. Gubben ringt dit for noen uker siden, og han ble helt oppgitt. Virka ikke som dem selv visste svaret på det han lurte på... Så vi har vært uheldige to ganger da, hehe...
mpb♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 Hehe.. skal ikke se bort i fra at dem er lei umulige kunder nei. Men syns ikke jeg var så umulig denne gangen, hehe.. Fint at det løste seg for deg da, godt det er noen som er brukanes på Viasat;o) Men det blir nok bytte til Canal Digital her også, så får vi prøve dem i stedet.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Da blir han nok byttet ut snart hehe det er nemlig veldig strengt der (har jobbet der selv).. Men en ting må jeg bare si og det er at jeg selv har blitt veeeldig forståelsesfull ovenfor kundeservice medarbeidere etter at jeg jobbet der, for folk aaaner ikke hvor stressende det er! Du har så mye press på deg med å holde tider (faktisk minutter og sekunder som blir telt) og ca 90% av de som ringer inn er allerede sure FØR de ringer inn (de som er fornøyde ringer jo sjeldent) og det første man blir møtt med når man svarer tlf er ofte en skikkelig sur kunde. Husker engang jeg hjalp en dame som hadde påført seg seg GIGANTISk inkassogjeld, hun hadde små barn og var ufør så jeg syntes synd på henne når hun gråt i tlf og jobbet over 1 time overtid pga henne, men tror du jeg fikk et takk? neida, hun forventet bare at jeg skulle gjøre det (selvom hun hadde laget problemet selv).. Det er så mange frekke og rett og slett jævelige folk at jeg faktisk satt i bilen hjem og gråt noen ganger fordi jeg hadde hatt en så dårlig dag på jobb. Til slutt så sluttet jeg fordi jeg orket ikke ha det inntrykket av mennesker lenger, altså at de fleste er drittsekker hehe Jeg har hatt MYE problemer med kundeservicen til canal digital, og de har jo ikke peiling på noe som helst virker det som, MEN selv da vi hadde vært kasteball i tlf i nesten to timer var jeg fortsatt blid på tlf fordi jeg vet at det ikke er enkelt og at ALLE som jobber der umulig kan være like dårlige i jobben sin (+ at noen kanskje er nye og ikke er helt sikre på stoffet enda).. Tror nok vi alle har hatt dårlig erfaring med kundeservice forskjellige steder, og jeg vet hvertfall at jeg legger merke til feil som folk gjør mye fortere nå enn før men de er bare mennesker de som sitter på kundeservice også og det er som oftest ikke personen som svarer tlf sin feil at signalene ikke funker, at du ikke har betalt regningene dine, at du har stilt inn parabolen på feil satelitter, at du ikke har skrudd på mottakeren din eller satt i ledningen(?), at du ikke får signaler når du ikke har satt inn kortet osv. (sier ikke at dette var ditt problem altså, men det var disse problemene vi stort sett hadde) oooh, langt men jeg synes litt synd på de da...
* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 her er jeg glad vi har byttet.Hatt mye problemer, men nå som vi går over til bredbånd, slipper vi hele 3 stk...tele2, canal digital og viasat... det ska lbli godt det.. men sant skal sies, vi har ikke hatt de helt store problemene,unntatt en gang i fjor sommer, da tele2 ikke fant feilen på 3 uker...
mpb♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 Det er sant det du sier, det er ikke bare bare å ha en sånn jobb. Men når man har en sånn jobb må man ha litt mer forståelse, og dem fleste har det da. Jeg kunne skjønt det hvis jeg var frekk eller noe sånt da, men var jo ikke det en gang. Spurte om et enkelt spm, og fikk dårlig med svar men nok spydighet.. Håper for andres del at han blir byttet ut snart da, er ikke noe ålreit å ringe til kundeservice og ende om med å føle seg dum når man legger på. Blir vel sikkert ikke 100% fornøyd med kundeservicen til Canal Digital heller, men blir litt prinsippsak. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå