Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Sitter her med en negativ test (billig test). Er 3 dgr over ikm og har små murringer som kommer og går (mensmurringene mine bruker å være intens hele tiden) og ømme pupper. Livmortappen er så langt bak at den finner jeg ikke... Føler meg så utrolig gravid derfor var skuffelsen så stor over neg test Skjønner ikke no jeg...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Føler med deg! Men så lenge TR ikke har vist seg, så er det jo enda håp da! Er du helt sikker på ikm-dato? Det kan jo være at du produserer hcg litt sent, og at en test ikke vil slå ut så tidlig! Skal krysse fingrene for at det sitter en liten spire hos deg jeg! Klem
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tuuusen takk.... Har hatt litt variert syklus etter en sa i mars, får bare krysse fingrene å håpe Krysser fingrene for deg også fremover. Klem
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hater å vente. verdens mest utålmodige sjel.... Ingen TR enda og murringene har forsvunnet helt idag. Bruker å ha de til dagen etter at jeg har fått mensen.. *er så spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå