Guri Malla har to små Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Tenkte jeg skulle hive meg på denne suppetrenden for å bli kvitt mine siste bikinikilo. Skjønte før jeg startet at jeg ikke kom til å klare suppe til alle måltider hver dag, ikke har jeg behov for å gå ned 4-7 kg på en uke heller. Dette har jeg gjort, og siden jeg nå har gått ned 2 kg på en uke, uten å være matlei, må jeg bare dele med dere Frokost: Smoothie med banan, frossen blåbær / annet frukt, lettjoghurt og appelsinjuice Lunsj: suppe Mellommåltid: fruktbolle med masse melon, mango, banan og annet godt skjært opp i biter. Unner meg gjerne litt revet mørk sjokolade over mmmm Middag: suppe eller annet med lite karbohydrater f. eks salat Kveldsmat: suppe om jeg ikke har det til middag, eller lettjoghurt og gulrøtter Her er suppedietten for de som lurer på det: http://www.dinbaby.com:80/forum/thread/137927928 Jeg putter gjerne kjøtt i suppa når jeg har den til middag. Lager også bare suppe for bare maks 3 dager av gangen, tror det er litt viktig... Lykke til folkens, her har det blitt moro å gå på vekta
Guri Malla har to små Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2008 Ingen som blir inspirert?? Hadde så lyst til å inspirere noen i dag
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Joda men jeg tørr ikke prøve med suppedietten nå som jeg ammer
LadyLuck & Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 begynner med Allévo på mandag (min mor har bursdag i helgen, og hun baker verdens beste sjokoladekake!!)
Guri Malla har to små Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 He he, det er godkjent Var bare så fornøyd når jeg har funnet noe lurt, og så er det så typisk at ingen får det med seg! Hva er Allèvo?
petite fleur Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg gjør noe av det samme som deg, spiser suppa et par ganger om dagen. Orket heller ikke tanken på den strenge dietten, så jeg har kuttet ned på karbohydrater og sukker i tillegg. Har gått ned 1-1,5 kg i uka, fornøyd med det ja :-)
LadyLuck & Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 http://www.allevo.nu/default.aspx?id=25&epslanguage=NO Legen som anbefalte den. Den selges kun på apoteket, kan brukes både som måltidserstatter, eller i tilleg til vanlig kost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå