Gå til innhold

MIN versjon av suppedietten, funker som fy :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle hive meg på denne suppetrenden for å bli kvitt mine siste bikinikilo. Skjønte før jeg startet at jeg ikke kom til å klare suppe til alle måltider hver dag, ikke har jeg behov for å gå ned 4-7 kg på en uke heller.

Dette har jeg gjort, og siden jeg nå har gått ned 2 kg på en uke, uten å være matlei, må jeg bare dele med dere :)

Frokost: Smoothie med banan, frossen blåbær / annet frukt, lettjoghurt og appelsinjuice

Lunsj: suppe

Mellommåltid: fruktbolle med masse melon, mango, banan og annet godt skjært opp i biter. Unner meg gjerne litt revet mørk sjokolade over mmmm

Middag: suppe eller annet med lite karbohydrater f. eks salat

Kveldsmat: suppe om jeg ikke har det til middag, eller lettjoghurt og gulrøtter

Her er suppedietten for de som lurer på det:

http://www.dinbaby.com:80/forum/thread/137927928

Jeg putter gjerne kjøtt i suppa når jeg har den til middag. Lager også bare suppe for bare maks 3 dager av gangen, tror det er litt viktig...

Lykke til folkens, her har det blitt moro å gå på vekta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som blir inspirert?? Hadde så lyst til å inspirere noen i dag :)

Skrevet

Joda men jeg tørr ikke prøve med suppedietten nå som jeg ammer

Skrevet

begynner med Allévo på mandag (min mor har bursdag i helgen, og hun baker verdens beste sjokoladekake!!)

Skrevet

He he, det er godkjent :) Var bare så fornøyd når jeg har funnet noe lurt, og så er det så typisk at ingen får det med seg!

Hva er Allèvo?

Skrevet

Jeg gjør noe av det samme som deg, spiser suppa et par ganger om dagen. Orket heller ikke tanken på den strenge dietten, så jeg har kuttet ned på karbohydrater og sukker i tillegg. Har gått ned 1-1,5 kg i uka, fornøyd med det ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...