mumitrolletermammantilmille Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Er det normalt at en baby på fire mnd ikke tisser i løpet av hele natten? er litt bekymret, fordi datteren min har våknet etter og ha sovet 10-12 timer, med tørr bleie. Noen netter nå. Tisser da litt etter at hun har våknet. Men kjenner jeg blir litt bekymret. Hun er akkurat som hun pleier, blid og fornøyd og blid. Men allikevel....
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ville ringt helsestasjon.Har aldri opplevd det med min og hun er og 4 måneder. Hadde bleien vært tørr her i flere dager hadde jeg blitt litt bekymret jeg og!
line_n & sara Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 vi har hatt dette"problemet" nå når det har vært så varmt, og snakka med hs om det. det er ikke fare for uttørkning så lenge det kommer våte bleier i løpet av dagen, og almenntilstanden er fin! (andre sympt er feks tørr hud, matte øyne etc) det er ikke så farlig at det dukker opp noen tørre bleier. de spiser dessuten mindre om nettene, også! er du bekymra over veskeinntaket, kan du alltids gi henne litt vann når det er varmt!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2008 oki. takk for beroligende svar. Allmentilstanden hennes er fin. Og hun har våte bleier i løpet av dagen. Hun har litt tørr hud, men det har hun hatt en stund. Tror bare det har med litt ofte bading og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå