*Biola* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har dere noen tips? Han nekter å ligge på ryggen! Ingenting fungerer. Har prøvd å la han holde kremer, leker, klappet på han, men han vrir seg med en gang han kommer på ryggen, Må holde han fast mens jeg vasker og fjerner bæsjen... men det er ikke lett! han er sterk.. Mister jeg taket blir det bæsj overalt!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vi skifter alle bleier stående nå. Det er helt umulig å bruke stellebordet. (for meg vel og merke, hun ligger pent og rolig når faren steller...)
En liiiten til. Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jo takk kjenner til den ja!! Helt håpløst,har ikke så mye tips til deg jeg,annet enn at sitter bæsjen litt for mye fast,så spyler jeg ham under vasken jeg,ellers så blir det bæsj overalt-som du sier.Ellers så må man være raskere enn lynet.)
Faylinn Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Sønnen vår er sånn av og til. Det er sikkert ikke så digg å bli lagt ned når bæsjen blir skvist over alt. Har du prøvd å ta av bleia og tørke det værste mens han står, også legge han ned på gulvet? Det hender vi gjør det. Blir det mye klin, tar vi han i dusjen, men er den fast går det greit. Han må jo ikke ligge heller, bare du kommer til skikkelig? Fang han på badet og ta den tiden dere trenger. :-) Det er lenge siden vi brukte stellebord, vi har tykke håndklær på gulvet. De siste dagene har han gjenvunnet interessen for trekk-opp-TV med dyr og musikk, så den setter vi ved siden av han når vi legger han ned. Han smiler og sier møøø etc og tenker ikke så mye på hva vi gjør.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Kjenner til oppleggget ja...En tannbørste med bittelitt smak og vann på eller en våt klut å sutte på fungerer innimellom her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå