Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 (for dere som vet at han er en lite samarbeidsvillig dott...) der sto det, "Skal du ha begge barna i bhg og ikke jobbe?".. Som dere jo vet, så kan ikke jeg spørre han om ting vedr. dattera vår, så jeg tenkte at det hadde vært artig og svare noe sånt som "det har du ingen verdens ting med". (NEI, jeg skal ikke svare på mailen, jeg bare stormer litt ) ). Jeg forstår ikke hvordan han har guts til og spørre om MITT Private anliggende, når jeg ikke kan spørre om ting ang dattera vår, uten og få "når hun er her, så har du ingenting med det" osv osv... Nei, men og grave i hva jeg ska gjøre når ungene er i bhg, DET kan han prate om?? Dagens irritasjon!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 hvorfor kan du ikke svare det ? det hadde jeg gjort..
Scorpiogi Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tror jeg ville latt være å svare jeg.... kjip type da!...
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Fordi han ikke har noe med det? Neida, du hadde ikke svart om du var i mine sko
☆Anonymia☆ Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 altså,ikke svare som i å svare han..som i å si: det har ikke du noe med =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg kan i det minste skjønne hvorfor det er krig i verden når du skriver det du skriver her.. Jeg skjønner det har vært irritasjon i alng tid.., men sånn strengt tatt så synes jeg nå pappaen har noe med det uansett jeg da.. Men den info kanalen burde sef. gå begge veier..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Igrunn ganske komisk. Om jeg skal jobbe eller ikke, liksom? Hehe. Men snuppa har nok sagt at jeg var på jobb på tirsdags kvelden. Og jeg har også skrevet i denne fantastiske "info-mailen" at hun var hjemme på tirsdags dagen. Men han leser og hører det han vil... Jeg skal da ikke trenge og forsvare meg ovenfor han, ei heller forklare meg..
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Kine- Fordi det er lite voksent. Og hun gjør da det han ønsker, hisser seg opp. Palmesus- Hold deg for god til han, bit tenna sammen og lat som ingenting, jeg vet akkurat hvordan det er. Du er flink:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Nåja, Blekkspruten. Jeg er ikke gennerelt irritert, jeg har lært meg og leve med det. Men akkurat dette irriterte meg, fordi JEG i lange tider har prøvd og spørre han om ting som angår barnet vårt, uten og få svar. da kan jeg ikke helt se hvorfor jeg skal svare han på ting han strengt talt ikke har noe med. Han får alt for mye informasjon om vår hverdag allerede. Bare for nysgjerrighetens skyld, hvorfor syns du han har noe med det? Jeg legger meg ikke opp i hvordan han jobber?
☆Anonymia☆ Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 ja det er jo rett det.. nei jeg er enig,ikke svar han =) (jøss,er det mulig å forandre mening her inne på dib??? )
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Kine, aha! Nei, da gjør jeg som ho over sier, irriterer han enda mere! Han kan få lov å spørre om slike ting, den dagen vi kan ha et normalt forhold, med en normal dialog. Hvilket ikke kommer til og skje-..
☆Anonymia☆ Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 haha ja jeg ble nesten overraska over meg selv her,er jo liksom vanlig å sette seg i forsvarsposisjon med engang noen har en annen mening enn deg =) haha.. *flinke Kine*
Scorpiogi Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 sånn "opererer" mannen min mot eksen, når hun begynner å blande seg vel mye. Han svarer enten i "et-ords-setninger"(nei/ja) eller "glemmer" å svare.... svarer kun på det som går direkte på barnets ve og vel. har funket fint det stemmer fremdeles for å ikke svare noe, jeg..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 da er mannen din flink, for min eks svarer ikke engang på det som handler om barnet! :I) Så nei, jeg skal ikke svare
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 Som jeg sier at dette (Les: denne situasjonen med kommunikasjonssvikt- mangel av interesse på samarbeid) har nok irritert deg lenge,. Det er da ikke første inlegget jeg leser om at du er irritert på han.. Jeg sier ikke at du er generelt irritert.. Og som jeg også sier i svaret mitt at kommunikasjonen burde vært åpen BEGGE veier.. Altså det er ikke riktig at du skal svare for deg .., men ikke han.. Jeg mener ikke at han har noe med hvordan du jobber.., men vet at mannen min også hadde stusset hadde jeg tatt barna våres inn i barnehage hvis han ikke var klar over at jeg faktisk jobbet eller hadde behov generelt for og rett og slett få dagene fri.. Jeg hadde også spurt mannen min om mini ar i barnehagen de dagene eventuelt mannen hadde hatt han.. Det er mere fordi jeg er interesert i sønnen min sin generelle tilværelse også når han ikke hadde vært hos meg.. Når man har fått barn sammen så blir man desverre aldri kvitt hverandre.. Jeg skjønner du er i en vanskelig situasjon.. Men det er nå min mening uansett hvordan du vrir og vender.. Men om jeg hadde klart det i din situasjon med den pappaen er jo et helt annet spm.. Men jeg synes situasjonen høres ganske håpløs ut.. Barna deres må jo om ikke nå .., men når de blir større finne ut hvordan ting ligger an..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er enig med deg, blekkspruten. Og jeg hadde svart han, om vi hadde hatt en dialog. Men når dialogen kun skal skje på hans premisser, hvilket han alltid mener det skal, så gidder jeg rett og slett ikke. Nå er det ikke BARNA våres, men barnet. Jeg bor sammen med pappaen til minstemann. Jeg vet ikke hvor dattera vår er, de dagene hun er hos han, og han er på jobb. Det har jeg spurt han om tidligere, uten og få svar. Jada, snuppa kommer nok til og finne ut av dette, og jeg må si jeg gruer meg til den dagen. Jeg vil ikke, ovenfor henne, sette han i et dårlig lys, så det ender vel med at jeg må lyve når hun spør hvorfor ting er som de er. (Hvilket hans advokat mente var min oppgave som mor....) ???? Å lyve, dersom sannheten ble for vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå